fbpx

גם דירה בת”א וגם תרומה לקהילה

צרכנות גאה - חברת הנדל"ן E-WAVE מציעה מחירים מיוחדים לחברי קהילת הלהט"ב בפרויקטים נבחרים בנווה שאנן, ומעבירה תרומה לאגודה למען הלהט"ב מכל מכירה
הגדוד העברי

הקהילה הגאה עדיין אינה מגובשת ככוח צרכני, כזה שיודע לנצל את גודלו וכוחו לקבלת הנחות והטבות, ואף לשנות סדרי עדיפויות באמצעות לחץ כלכלי. אך הקהילה הגאה מגובשת כקהילה, וכאשר קיימת הזדמנות צרכנית שמיטיבה עם הקהילה, היא בדרך כלל זוכה לתמיכה.

לאחר דוגמאות כמו רשת סופר יודה שאימצה את בית דרור, חברת הנדל”ן EWAVE, מקיימת חיבור עם הקהילה הגאה על ידי תרומה עבור כל עסקה שתתבצע על ידי חבר/ה מהקהילה כתרומה לפעילותה של האגודה למען הלהט”ב.

החיבור בין קהילת הלהט”ב לבין הפרויקט הספציפי הזה הוא לא מקרי. שכונת נווה שאנן, שכנתה של פלורנטין שכבר הפכה לשכונה גאה, מושכת אליה יותר ויותר צעירים חברי הקהילה שמחפשים לגור בתל אביב במחירים שפויים, ומשנים את פני השכונה ואת הרכב האוכלוסייה.

החיבור בין שכונת נווה שאנן לקהילה הגאה מזכיר את התפתחותם של הרובעים הגאים בערים גדולות כמו ניו יורק, מדריד וברלין. החיבור בין הפרויקטים שמוכרת החברה לבין תרומה לקהילה הגאה מבטיח מעבר של להט”בים נוספים לשכונה, חיזוק הקהילה הגאה במקביל לחיזוק שכונות בדרום.


הפרויקט הראשון שנמכר במסגרת השת”פ הזה הוא פרויקט הגדוד העברי 53 – בניין בוטיק עצמאי בן 6 קומות ובו 19 יחידות בנות 2-3 חד’ ומרפסות שמש. לכל דירה חנייה. היחידות מתוכננות בקפידה ותואמות את אופי האזור. לבניין חניון תת קרקעי. בקומת הכניסה 2 יחידות מסחר.

הפרויקט נמצא במרכז האזור המתחדש ביותר בשכונה, בקרבת פרויקט ההתחדשות בשטח התחנה המרכזית הישנה, במרחק קצר מהסיטי של ת”א וממתחם לבונטין ורחוב רוטשילד ובנגישות מירבית לצירי תנועה ראשיים. הפרויקט מבטיח כבר היום השקעה נדל”נית באזור מבוקש ובעיקר אפשרות להשבחה משמעותית בשנים הקרובות. כיום, יש באזור מעל ל 50- בניינים חדשים שחלקם כבר מאוכלסים וחלקם בתהליכי תכנון או בנייה. הרחובות עוברים שיפוץ כללי, חידוש מדרכות, תאורה, ספסלים ובתי עסק חדשים צצים בכל פינה.


eWave נדל”ן הינה מחברות הנדל”ן המובילות בישראל עם היקף מכירות של למעלה מ-1000 יח’ דיור מידי שנה. החברה פעילה ביזמות ובארגון קבוצות רכישה בכל רחבי הארץ בפרויקטי מגורים בערים מרכזיות ביניהן: תל אביב–יפו, רמת גן, רעננה, הרצליה, פתח תקווה, אשקלון, יקנעם, חיפה, חריש ועוד. חברת E-wave נדל”ן היא חלק מקבוצת eWave , מחברות הטכנולוגיה המובילות בישראל ובעלת פעילות בינלאומית. בחברה מועסקים מעל ל-1,000  עובדים, בארץ ובעולם והיא נותנת שירות לגופים הגדולים במשק.

החברה מציעה את שירותי הייעוץ שלה לחברי הקהילה הגאה, ומזמינה אתכם להגיע אל משרדי החברה ולהתייעץ לגבי כל נושא הקשור להשכרת או רכישת דירה – החל מאיתור הנכס ועד לשלב חתימת החוזה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן