fbpx

קטנה וגאה – החנות שהיא גם ניסוי שיווקי

חנות הקונספט 'פרסומת סמויה' מקדמת יזמים ויוצרים גאים, ממעצבי בגדים ומפיקי מסיבות, ועד מדריכי ספורט ומטפחי צמחים. כל אחד מהמשתתפים מעורב בתהליך פיתוח החנות ויחד הם מהווים קהילה עסקית גאה | אם יש לכם משהו למכור או להציע - גם לכם יש מקום
PS2
צילום: לימור בן רומנו

הקהילה הגאה מורדת בתבניות והגדרות, ומנצלת כל הזדמנות לצאת מהמסגרת וליצור מציאות חדשה – מגוונת יותר, מעניינת יותר וקונפורמיסטית פחות.

בחודשים האחרונים הקונספט הזה בא לידי ביטוי גם בעולם השיווק, עם חנות הקונספט החדשה – “פרסומת-סמויה” (P.S. באנגלית) ממוקמת ברחוב נחלת בנימין 34.

“פרסומת-סמויה” היא מודל חדש של חנות שיווקית, הפועלת במתכונת של חנות פופ-אפ המשלבת מוצרים למכירה, חלל עבודה משותף ומתחם פעילויות קהילתיות. החנות הוקמה ביוזמתו של מותג השיווק פיתה-מרקטינג, המתמחה בשיווק לקהילות. החנות הראשונה נפתחה תוך התמקדות בקהילה הגאה בשל האטרקטיביות והייחודיות שלה והיא נקראת P.S I’m Queer.

החנות ממוקמת מול בר השפגאט ופתוחה בין חצות היום לחצות הלילה. “הפרסומת הקווירית” מתמקדת בפיתוח וקידום עסקים קטנים, יוצרים מתחומים שונים ומיזמים שהמכנה המשותף ביניהם הוא הזהות הגאה. מאז פתיחתה של החנות להרצה בחודש יוני, פועלים במקום מעצב בגדים, מפיק מסיבות, מדריך יוגה, מעצב תכשיטים, יזם הייטק, מדריך טיולים ואפילו מטפח צמחים.

בצד המשרדי של החנות פועלים אנשי מקצוע מענף השיווק המלווים את המשתתפים השונים בזיהוי אסטרטגיה, ייעוץ עסקי, יצירת מיתוג, קידום דיגיטלי, צילום ועיצוב קמפיינים שיגבירו את החשיפה וההצלחה של המותגים. מודל העבודה בחנות הוא שיתופי וקבוצתי, כך שהמשתתפים מסייעים זו לזה בהיבטים הרלוונטיים, תוך יצירת הסכמי שיתופי פעולה ביניהם, נקודתיים או ארוכי טווח.

המודל העסקי של ההשתתפות בניסוי השיווקי הוא פשוט ושקוף. הוצאות השכירות ותפעול הנכס גלויות לכל המשתתפים והם נושאים יחד בנטל. בחודשים מסוימים החנות תתמקד ביצירת מגוון של מותגים החולקים את החלל ובחודשים אחרים תוקדש החנות כולה לפעילות של מותג בודד. המשתתפים מעורבים בתהליך פיתוח החנות וחלקם לוקחים על עצמם משמרות ניהול או משקיעים משאבים בטיפוח הנכס.

צילום: לימור בן רומנו

הכניסה של המותגים לקהילה המתגבשת הינה הדרגתית וכוללת תהליך של הכרות המשתתפים והכישורים השונים שלהם, יחד עם ניתוח של החוזקות והאתגרים המקצועיים. פרסומת-סמויה פותחת את דלתותיה למשתתפים נוספים מקשת רחבה של תחומים, המעוניינים להתעניין במודל או להצטרף לקהילה. לתיאום פגישה ניתן לפנות במייל או להגיע לחנות בכל יום חול בין השעות 12:00-00:00.

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

וגם אנחנו שם – במסגרת שיתוף הפעולה בין אתר WDG לבין פרסומת סמויה, תפעיל מערכת WDG שלוחה של האתר בחנות בנחלת בנימין, תסקר את המתרחש ותשדר תכנים על מסך לד ייעודי שהוענק לטובת המטרה בחסות צ’ילז. במקביל, תקדם פיתה מרקטינג את מדור הצרכנות של האתר שיוקדש לתוכן שיווקי איכותי, במטרה להנגיש לקהילה את המפרסמים שמאמינים בנו ולפרגן להם חזרה. כח תקשורתי זה כוח צרכני וזה כוח פוליטי במירוץ להשגת הזכויות שלנו כאן.

לפניות בנושא שיווק לקהילה הגאה והצטרפות לקהילה העסקית יש לפנות במייל ל- info@pita-marketing.com

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן