fbpx

בעקבות חוק “הפללת הלקוח”: פרויקט מיוחד להעצמה טרנסית

במסגרת פרויקט חדש של עמותת "טרנסיות ישראל" בשיתוף "מעברים" וארגונים טרנסים נוספים יוענקו קורסים וסדנאות בחינם לבני ובנות הקהילה הטרנסית | "קורסים וסדנאות שיעניקו לבנות ובני הקהילה הטרנסית כלים פרקטיים לשיפור רמת החיים של כל אחת ואחד"
העצמה טרנסית

בעקבות חוק “הפללת הלקוח” התאחדו מספר ארגונים טרנסים במטרה להקים פרויקט קהילתי לשיפור אורח חייהן של הנשים הטרנסיות בישראל.

הפרויקט, יוזמת עמותת טרנסיות ישראל בשיתוף עמותת מעברים, ובמימון ופיקוח משרד הרווחה, יתקיים במהלך החודשים אוקטובר, נובמבר ודצמבר 2021, ויכלול בתוכו מגוון פעילויות אשר הותאמו באופן ממוקד עבור א.נשים על הקשת הטרנסית, בדגש על נשים טרנסיות.

בין הקורסים המוצעים בפרויקט ניתן למצוא קורס עברית המותאם לבנות הקהילה הערביות, קורס אנגלית מדוברת, קבוצות לטיפול בהתמכרויות, הרצאות למזעור נזקי השימוש בסמים, סדנאות להתפתחות אישית, סדנאות איפור, שיער וסטיילינג.

בנוסף תתקיים במסגרת הפרויקט ארוחה חגיגית לכלל הקשת הטרנסית מכל הגילאים שתכלול ערב חברתי עם ארוחת קייטרינג ופינוקים נוספים.

“היה לנו ברור כבר מהרגע הראשון כי הצעד הנכון הוא הקמת פרויקט העצמה טרנסית”, מסבירות לינור אברג’ל ומעיין אלקס, מייסדות ומנהלות עמותת “טרנסיות ישראל”, “פרויקט אשר יכלול קורסים וסדנאות שיעניקו לבנות ובני הקהילה הטרנסית כלים פרקטיים לשיפור רמת החיים של כל אחת ואחד, תוך פיתוח מסלולים אישיים ליציאה ממעגל הזנות ומניעה של דורות חדשים לעתיד”.

כל הפעילויות בפרויקט הן בחינם. מספר המקומות מוגבל ומותנה בהרשמה מוקדמת בקישור.

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. ג'קלין בן דוד הגב

    תודה!

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן