fbpx

לרגל חודש הגאווה: בובת ברבי בדמותה של השחקנית לוורן קוקס

חברת הצעצועים מאטל השיקה בובת ברבי בדמותה של השחקנית הטרנסג'נדרית לוורן קוקס | "אני לא יכולה לחכות למעריצים שימצאו את הבובה שלי על המדפים ויקבלו את ההזדמנות להוסיף בובת ברבי שעוצבה על שם טרנסג'נדרית לאוסף שלהם"
לוורן קוקס וברבי בדמותה

הרבה פלסטיק זרם במפעלי ברבי מאז הוצגה לראשונה הבובה הבלונדינית בעלת המידות המושלמות אי שם בסוף שנות החמישים של המאה שעברה. עם השנים הבובה המפורסמת התאימה את עצמה וכללה דמויות מגוונות יותר הכוללת בין היתר גם בובות בעלות מבנה גוף “עגלגל”, בובות גבוהות ונמוכות ובובות בגווני עור שונים.

ועכשיו מגיע צעד נוסף של החברה, עם השקתה של בובת ברבי חדשה בדמותה של השחקנית, המפיקה והתסריטאית לוורן קוקס (“כתום זה השחור החדש”, “להמציא את אנה”).

הבובה החדשה הושקה עם פתיחת חודש הגאווה כמחווה לקוקס, המועמדת ארבע פעמים לפרס האמי, מפיקה זוכת אמי, והאישה הטרנסג’נדרית הראשונה האפרו אמריקנית שיש לה תפקיד ראשי בתוכנית טלוויזיה תסריטאית.

בובת הברבי של לוורן כוללת מחוך משולש, שמלת טול אדומה, מגפי עקב אדומים ראויים לשטיח האדום ובגד גוף מתכתי כסוף נוצץ. כדי להשלים את המראה, הברבי שלה מעוצבת עם עגילי כסף, איפור זוהר ושיער בסגנון הוליוודי. ברבי לוורן קוקס תימכר באמזון, וולמארט, טרגט וב- MattelCreations.com במחיר של 39.99 דולר.

“זה היה חלום שארך שנים, לעבוד עם ברבי כדי ליצור בובה משלי,” אמרה לוורן קוקס, “אני לא יכולה לחכות למעריצים שימצאו את הבובה שלי על המדפים ויקבלו את ההזדמנות להוסיף בובת ברבי שעוצבה על שם טרנסג’נדרית לאוסף שלהם. אני מקווה שאנשים יסתכלו על הברבי הזאת ויחלמו בגדול כמו החלומות שיש לי בקריירה שלי. מרחב החלום שלכם הוא מקור רב עוצמה אשר יוביל אתכם להשיג יותר ממה שחשבתם בתחילה שאפשרי”.


לכבוד יום הולדתה ה50 של לוורן, תרמה חברת ברבי בשמה לעמותת TransFamilySOS הקרובה לליבה של לוורן, אשר פועלת על מנת ליצור קהילה מקבלת מגדרית. הארגון מסייע לטרנסג’נדרים ואנשים אשר בוחרים שלא להגדיר עצמם מגדרית, ברחבי ארה”ב, למצוא מרחבים בטוחים, ביטוח בריאות, קבוצות תמיכה חינמיות בקבוצות גיל שונות ומפגשי מעורבות משפחתית בחינם, כדי להבטיח להם תמיכה.

הבובה היא חלק מקולקציית “Tribute” של ברבי, שהושקה באוגוסט 2021 וכוללת בובות בדמותן של אנשי חזון מעוררי השראה הנחשבים לפורצי דרך בתחומם. הסדרה יצאה לדרך עם בובצ מחווה ללוסיל בול, שחקנית טלוויזיה אמריקאית שהגאונות הקומית שלה והפיקחות העסקית המדהימה שלה חיזקו אותה כאייקון טלוויזיה ופורץ דרך לנשים בבידור. בשנת 2022, קולקציית המחווה הכירה בורה וונג על ההשפעה שלה כמעצבת ואשת עסקים אייקונית שהצמיחה את המותג שלה מבוטיק כלות קטן לאימפריית אופנה ולייף סטייל, והדמות האחרונה בסדרה היתה המלכה אליזבת השנייה, על 70 שנות שירותה כמונרך השולט הארוך ביותר בהיסטוריה הבריטית.

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן