fbpx

צובעות את העולם – סדרת חוברות צביעה על נשים פורצות דרך

סדרה חדשה של חוברות צביעה תציג את סיפור חייהן ופועלן של נשים פורצות דרך מתחומי התרבות, המדע, הספורט ועוד, על מנת לחשוף את הילדות והילדים לדמויות מופת נשיות | "בעולם אין רק נסיכות ופיות, אלא יש והיו תמיד גם נשים פורצות דרך ששינו את המציאות"
חוברת צביעה דנה אינטרנשיונל

חודש הגאווה הוא חודש צבעוני במיוחד – צבעי הגאווה מקשטים כל מרפסת, בית עסק ושלט חוצות.

גיא פולת, יוצר תוכן ואיש שיווק טרנס*, יזם פרויקט של חוברות צביעה שמגיעות לא צבע, ומזמינות את הילדים והילדות לצבוע את העולם בצבעים שלהם, וגם לצאת מהקווים.

הסדרה תתמקד בנשים פורצות דרך מהארץ והעולם ותכלול מספר חוברות כאשר כל חוברת תתמקד בתחום אחר – זוכות פרסי נובל, מדעניות, סופרות, ספורטאיות, נשים גאות, ילדות ששינו את העולם ועוד ועוד. כל חוברת תכיל 25 ציורים של נשים פורצות דרך, ולצד כל ציור יופיע סיפור חייה ותיאור פועלה של אותה דמות, במטרה שילדות וילדים יוכלו להתוודע בדרך כיפית ומזמינה לדמויות מופת נשיות.

“חוברות הצביעה פונות לכולםן, לבנות ולבנים. כי גם לבנים מגיע לצאת מהגבולות המוגדרים (והממוגדרים), ולדעת שבעולם אין רק נסיכות ופיות, אלא יש והיו תמיד גם נשים פורצות דרך ששינו את המציאות והפכו את העולם לטוב יותר. החזון שלי הוא שחוברות הצביעה יהיו זמינות לכולםן, לכל הורה, גן ילדים ובית ספר לרכישה במחיר נגיש. כי מגיע לילדים.יות בכל הארץ לדעת שעבורםן – השמיים הם הגבול. ודרך הציור ילדות, נערות ונשים יוכלו לראות מה אפשרי יותר בעולם הזה, לאן הן יכולות לשאוף.ואז יגידו לעצמן: אני גם רוצה”.


דמויות מופת נשיות לבנות ולבנים

על מנת לממן את הוצאת החוברות יצא גיא בקמפיין מימון המונים בו ניתן לתמוך בפרויקט וליהנות מתשורות מקוריות במיוחד וכוללות תשורה בשיתוף ארגון מעברים שהיא גם תרומה לייצר חוברת ייחודית על א.נשים פורצי דרך מקשת הטרנס* ואפילו אפשרות לשלוח חוברת עם חתימה אישית לאבי מעוז.

“קידום שוויון מגדרי הוא נושא שקרוב לליבי באופן אישי כטרנסג’נדר א-בינארי ונושא שאני לוקח חלק בקידומו לאורך שנים. בעברי המקצועי הייתי יועץ מיוחד לשרת התרבות והספורט לימור לבנת בנושא ספורט נשים ושוויון מגדרי בתחומי התרבות. בנוסף לכך, פעלתי לייצוג נרחב יותר נשים בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות וארגנתי טקס משואות בסימן נשים. אני מאמין שדמויות מופת (Role Models) נשיות הן משהו שנחוץ לבנות כדי לפתוח בדמיונן אפשרויות לביטוי והגשמה עצמיים, וגם נחוץ לבנים כדי לגרום להם לקבל השראה גם מנשים ולראות אותן מעבר להקשר של יחסים בין המינים.

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

יחד, נוכל לצאת מהמסגרת הקיימת, וליצור קווים חדשים, בעולם שיהיה קצת יותר צבעוני ויפה”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן