fbpx

למה ואיך | אלה שיק בלום

אחרי סינגל ראשון מוצלח מאלבומה השני "לוינסקי" משחררת אלה שיק בלום את הסינגל "למה ואיך", שיר מתוק-מריר על בריחה מהמציאות ברגע של מחשבות אפלות
למה ואיך

“אל תשאלו אותי מה אני עושה

זה עושה אותי לחוצה

משקרת שאין לי זמן

מעדיפה להיות בודדה”


אחרי סינגל ראשון מוצלח מאלבומה השני “לוינסקי” משחררת אלה שיק בלום את הסינגל “למה ואיך”. שיר מתוק-מריר על בריחה מהמציאות ברגע של מחשבות אפלות.

למה ואיך הוא שיר אינדי רוק כיפי עם סאונד גיטרות מתקתקות ודוקרות ותופים שדוחפים קדימה. אלה כותבת בישירות ודיוק על תחושות של חוסר שביעות רצון, דיכאון וייאוש מחיפוש זוגיות. השיר מלווה בקליפ שביימה קרן נחמד בו אלה קרועה בין גבר לאישה שמתחלפים ביניהם. זהו קליפ ייחודי בסצנת המוזיקה הישראלית בגלל הייצוג המובהק של ביסקסואליות שבו.

אלה שיק בלום יוצרת אינדי ישראלי כנה וחשוף. השירים של אלה עוסקים במשברים אישיים שעברה בשנים האחרונות: חיפוש עצמי, בדידות ודיכאון, דימוי גוף ויחסים מורכבים עם משפחה.

את האלבום לוינסקי הפיקה אלה יחד עם הגיטריסט איתי ברקוביץ’ (ספיר וולך, רות שועלי) שגם מנגן באלבום. עוד מנגנן באלבום המתופף דניאל סופרמן (דנדן). השלושה התחילו לנגן יחד כלהקה ב-2019 וכשהתחיל משבר הקורונה החליטו להקליט יחד את האלבום תקופה של חזרות כלהקה. האלבום הוקלט בין לבין הסגר הראשון והשני באולפני אמבטיה בת”א.

אלבום הבכורה של אלה יצא ב- 2017. הסינגלים מתוכו שחררי אותי ונוף יפה הושמעו בכאן 88, רדיו מהות החיים, רדיו הקצה, ותחנות רדיו רבות נוספות. שחררי אותי יצא כקליפ בוואלה מוזיקה.

עוד בנושא:  לוינסקי | אלה שיק בלום

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן