fbpx

לוינסקי | אלה שיק בלום

ארבע שנים אחרי שהוציאה את אלבומה הראשון, משחררת אלה שיק בלום את הסינגל "לוינסקי", המתאר את החיים בשכונה בצל הזכרונות מהאהובה
לוינסקי

ארבע שנים אחרי שהוציאה את אלבומה הראשון, משחררת אלה שיק בלום את הסינגל “לוינסקי” שיר ראשון מתוך אלבום באותו שם. השיר נכתב אחרי פרידה מבת זוג, כתוצאה משברון לב ובדידות. אלה, שגדלה בשכונת פלורנטין ועדיין מתגוררת בה, מתארת את החיים בשכונה בצל הזכרונות מהאהובה.

בשיר לוינסקי מצליחה אלה לזקק תחושות אישיות שמוכרות לכולנו בצורה מדויקת וחכמה, בעטיפה של מוזיקת סופט רוק מנחמת ואוורירית. השיר מלווה בקליפ שמצולם בוואן שוט ברחבי שכונת פלורנטין הריקה בתקופת הקורונה, ההתרוצצות של אלה בעקבות המצלמה המתרחקת מדמה את תחושת המרדף שמלווה את היום-יום שלנו מאז החזרה לשגרה – מרדף אחרי הישגים, ריגושים ונחמה.

עוד בנושא:  אנל'א מבין | אופק ארזי

אלה שיק בלום יוצרת אינדי רוק כנה וחשוף. השירים של אלה עוסקים במשברים אישיים שעברה בשנים האחרונות: שברון לב מפרידה, בדידות ודיכאון, דימוי גוף ויחסים מורכבים עם משפחה.

את האלבום לוינסקי הפיקה אלה יחד עם הגיטריסט איתי ברקוביץ’ (ספיר וולך, רות שועלי) שגם מנגן באלבום. עוד מנגנן באלבום המתופף דניאל סופרמן (דנדן). השלושה התחילו לנגן יחד כלהקה ב-2019 וכשהתחיל משבר הקורונה החליטו להקליט יחד את האלבום תקופה של חזרות כלהקה. האלבום הוקלט בין לבין הסגר הראשון והשני באולפני אמבטיה בת”א.

אלבום הבכורה של אלה יצא ב- 2017. הסינגלים מתוכו ‘שחררי אותי’ ו’נוף יפה’ הושמעו בכאן 88, רדיו מהות החיים, רדיו הקצה, ותחנות רדיו רבות נוספות. ‘שחררי אותי’ יצא כקליפ בוואלה מוזיקה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן