fbpx

תסתכלו עליה – צפו בקליפ הבכורה של מלכת הדראג קימברלי סוואן

מלכת הדראג קימברלי סוואן מוציאה סינגל ראשון שנכתב על ידי אמיר אהרון, מלווה בקליפ צבעוני שצולם בלימה לימה | "רוצים לעשות פה היסטוריה ולהכניס את קימברלי למיינסטרים כזמרת מן השורה"
מסתכל עלי קימבלי סוואן
צילום: קובי בן שושן

בתקופת הסגר האחרון של הקורונה, שניה לפני שהחיסונים הוציאו אותנו לחופשי, התאספו 50 משתתפים, רקדנים, שחקנים ומלכות דראג במועדון הלימה לימה בתל אביב לצילומי הקליפ לשיר “תסתכל עלי” של מלכת הדראג קימברלי סוואן, בהפקת אמיר אהרון (מירי).

“תסתכל עלי” הוא הסינגל הראשון של קימברלי סוואן, דמות הדראג של שון ברקט, איתה הוא מופיע כבר 13 שנה בתל אביב, בארץ ובעולם. זהו שיר פופ קלאסי עם כל המרכיבים הדרושים להפוך לשיר קיץ מדבק. הקצב הלטיני, הקליפ הצבעוני והמילים הקלילות והחיוביות הן מתכון ברור ללהיט. אבל ל”תסתכל עלי” יש מרכיב נוסף שבדרך כלל לא קיים בשירי קיץ אחרים – את הגלאם.

“קימברלי היא נסיכה של דיסני שאוהבת את עולם הפופ השואו והגלאם”, מסביר שון בראיון ל-WDG, “השיר מדבר על זה שהיא אוהבת את איך שהיא נראית. למרות שבעבר צחקו עליה שהיא נראית שרירית ולא כל כך נשית, היום היא יוצאת לקלאב ואנשים לא מסוגלים להוריד ממנה את המבט. היא מצאה את המקום שלה בין האנשים שסובבים אותה והיא עדיין מצליחה ליצור איזו שהיא אשליה שאנשים לא יודעים איך להתמודד איתה”.


כמו יוצרים רבים אחרים, גם קימברלי הושפעה מתקופת הקורונה, שפינתה לה זמן להגשים חלומות ישנים.

“בעשר שנים האחרונות הופעתי עם קימברלי ברשת קלאב מד העולמית”, מספר שון, “כשחזרתי לארץ הופעתי בכל הכוח בתל אביב, חיי לילה מועדונים, ובהמשך גם ליין משלי במלון NYX בת”א שם קימברלי הלכה והתפתחה.

בזמן הקורונה שלא היו במות חשבתי מה לעשות בזמן שהתפנה. תמיד חלמתי לעשות מוזיקה מקורית ופתאום היה זמן. פנה אלי אמיר אהרון ואמר לי שהוא ראה את קימברלי מופיעה ושאנחנו חייבים להפיק לה סינגל מקורי. הוא השמיע לי את השיר שהוא כתב על קימברלי, ישבנו יחד ושכתבנו אותו, הכנסנו עוד קצת התייחסויות לאופי של לקימברלי וגם קצת בדיחות פרטיות ויצאנו לדרך.

את הקליפ צילמנו באמצע הסגר האחרון של הקורונה, שאסור היה לצאת במרחק של יותר ממאה מטר מהבית. עומר זימרי ביים את הקליפ ודרור קונטנטו היה אחראי על כל הארטים והלוקים לקליפ, יחד עם חנות “קרקס” בדיזינגוף סנטר שהפכו את הקליפ הזה לכל כך צבעוני. בקליפ משתתפות מלכות דראג נוספות בהן סוזי בום, נינה טנדו, מילקי ויניל, כריסטינה פוקס, פלואיד סנו, ליזי לה בל וסילה מקיאטו”.

צילום: קובי בן שושן

עוד בנושא:  "בואו להחיות יחד איתנו את הפורנו הגאה הישראלי"

איך זה לשיר בלייב?
“אני נורא מתרגש מזה. אני מופיע כקימברלי כבר 13 שנה. הבמה היא הבית שלי והמקום הבטוח שלי וההופעה כבר באה לי באופן טבעי. אבל פתאום לעלות עם חומר מקורי ולא לעשות ליפסינק לזמרות, אלא לשיר בלייב על קימברלי, הרבה זמן כבר לא התרגשתי ככה. היו לי חששות האם יאהבו את השיר או לא, האם יקבלו את זה שקימברלי שרה לייב או לא. מין סערת רגשות שהרבה זמן לא חוויתי, אבל היה ממש כיף להתרגש מכזה דבר”.

אז עכשיו נצפה לראות שירה בלייב בהופעות של קימברלי?
“תמיד אהבתי לשלב שירה חיה בהופעות שלי אבל אף פעם לא הייתה מוזיקה מקורית אלא יותר קאברים לזמרות. הסינגל פתח את האפשרות הזו ואנחנו חוגגים אותה. הופענו עם הסינגל בפעם ראשונה בערב דראגוויזיון שנערך בשבוע שעבר ברידינג 3 וקיבלנו חום ואהבה מטורפים מהקהל. במהלך חודש הגאווה יש כבר כמה הופעות מתוכננות בוויגסטוק, בבמה המרכזית של מצעד הגאווה ובלייב פארק בראשון.

לא המצאתי את הגלגל. היו כאלו ששרו לפני ויהיו גם כאלה שישירו אחרי, אבל מבחינתי הנישה הזו לא תפוסה. אין מלכת דראג שהצליחה לחדור למיינסטרים כזמרת מקורי, להשאר בתודעה ולהיכנס להשמעות ברדיו ולטלוויזיה. קימברלי כאן להישאר, לייצר מוזיקה לטווח הארוך ולהיכנס לעולם של הגדולים”.

צילום: קובי בן שושן

העובדה שקימברלי היא דמות דראג יכולה לסייע לה בקריירה או להפריע?
“אני לא יודע אם זה יתרון אבל הדמות כבר מוכנה ומעוצבת, הלוק קיים. זו לא זמרת חדשה שצריכה למצוא את הלוק שלה. מה שנשאר זה להתחבר למוזיקה ולחבר אליה אנשים, ושהמוזיקה טובה אנשים מתחברים אליה, אוהבים את הקהילה או לא, אוהבים דראג או לא. אנחנו מאד מאמינים במוזיקה.

אני בטוח שהדרך תהיה קשה ושיהיו אנשים שלא ידעו איך לאכול את זה. מדובר בדמות וזו לא דמות שתעבור לכולם חלק בגרון. אבל דברים משתנים והיום דראגיסטיות שיוצאות ממרוץ הדראג של רו-פול הופכות לכוכבות לכל דבר עם שירים בבילבורד ובMTV והגיע הזמן שזה יקרה גם בישראל”.

הסינגל הוא לא חוויה חד פעמית עבור קימברלי, ושון מתכנן לה קריירה ארוכה ומפוארת בתור זמרת.

“יש כבר סינגל שני והשלישי בדרך, ואנחנו עובדים על אלבום. רוצים לעשות פה היסטוריה ולהכניס את קימברלי למיינסטרים ושיתחברו אליה כזמרת מן השורה. אני חושב שלשיר יש פוטנציאל גדול מאד להצליח גם בקרב הקהל הכללי. הוא אומנם שיר שמדבר על עולמות שאנחנו הגייז מכירים אבל גם סטרייטים יתחברו לזה, זה גם שיר שמתאים מאד למועדונים והוא יגרום לכל אחד לרקוד ולזוז מהמוזיקה והקצב הלטיני”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. אריאל הגב

    כל התמונות ערוכות. במציאות היא מזעזעת נראית כמו עכברוש וחסרת כל כישרון

  2. רותם הגב

    אלוהים הוא יודע איך הוא נשמע ? זה יותר גרוע מהדלוזיות של ראדימן

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן