fbpx

קרוב אלי | ענת חיטמן

בדרך לאלבום חדש, ענת חיטמן מוציאה את הסינגל השלישי, "קרוב אליי" בליווי קליפ בכיכובו של השחקן יהודה נהרי | "בעיני הוא מעביר את המסר שרצינו להפיץ לכולם"
1

צא מהמסך אליי
תלמד לחיות גם עם אולי
מכיר את עצמך מדי
קרוב אליי


בדרך לאלבום חדש, ענת חיטמן מוציאה את הסינגל השלישי, “קרוב אליי”, אותו כתבה יחד עם מיכה הרשליקביץ’ המשתף פעולה עם אמנים רבים כמו מארינה מקסימיליאן, נתן גושן, יובל דיין ועוד ואחראי על ההפקה המוזיקלית.

כמו הסינגלים הקודמים, גם “קרוב אליי” מציג את הסגנון המוזיקלי החדש אותו יצרה ענת לעצמה, המשלב בין אלקטרו פופ עדכני עם נגיעות רוק נשי.

בקליפ המלווה את השיר מופיע השחקן וחברה של חיטמן, יהודה נהרי, שיצא לאחרונה בהאשמה פומבית נגד אסי עזר על הטרדה מינית שעבר. נהרי, שקרא לגברים נוספים להרים את הראש ולהתלונן, שמע את השיר החדש והתחבר לטקסט של השיר בעקבות כל מה שעבר עליו בתקופה האחרונה, והביע נכונות להשתתף בקליפ. השתתפותו של נהרי יצרה תפנית בקליפ המיוחד והאומנותי שמלווה את המסר בשיר.


 

“היצירה עם מיכה הייתה סוג של מסע ותהליך מרענן ומהנה שהביא אותי לרצות ליצור גם קליפ חזק ועצמתי עם שחקן וחבר שאני מאד אוהבת-יהודה נהרי”, אמרה חיטמן, “יהודה מאד התחבר לטקסט באופן אישי, ושמח להיות חלק מהיצירה שלי. בעיני הוא מעביר את המסר שרצינו להפיץ לכולם”.

“הרגשתי שהמילים של ענת יוצאות מגרוני, העלינו יחד רעיונות לקליפ ואיך נרצה להציג את זה ובתוך סיעור המוחות שמנו לב שאנחנו חושבים בדיוק אותו הדבר”, סיפר נהרי, “אני מאוד שמח לקחת חלק בקליפ הזה והתוצאה מדויקת וחזקה מאוד בעיניי. תודה לצלמת המוכשרת שיר סייג ולכל מי שלקח חלק בעשייה הזאת. תודה על כך”.

הסינגל “קרוב אלי” מגיע לאחר שני סינגלים קודמים, “אין רק חושך בלילות” ו”משהו לחלום עליו”, שזכו לחיבוק חם מהקהל והתקשורת, נכנסו לפלייליסטים מובילים וחשובים של ספוטיפיי, ועוררו סקרנות רבה לגבי הקו המוזיקלי החדש של חיטמן.

כבר יותר מעשור פעילה ענת חיטמן בתעשיית המוזיקה בארץ ומחוץ לה עם קהל נאמן שהולך איתה דרך. בקיץ האחרון סיימה סיבוב הופעות מוצלח שכלל בין היתר הופעות במצעדי גאווה שונים.

בנוסף היא ממשיכה את דרכו של דודה עוזי חיטמן ז”ל כפזמונאית ומלחינה ויוצרת בוורסטיליות רבה לאמנים מוכרים בז’אנרים שונים במוזיקה הישראלית.

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן