fbpx

קמפיין הצילומים בנושא “צבעוניות” הופך לתערוכה

מיזם Skillit מציג את הזוכים בקמפיין "צבעוניות, ומשיק תערוכה ב"אברהם הוסטל" בירושלים, בה יוצגו עשרות יצירות נבחרות שלקחו חלק בתחרות
סרפנטינה עזרא צחור

בחודש אפריל השנה ערך מיזם Skillit תחרות צילומים בנושא “צבעוניות” להגברת המודעות נגד אפליה ואלימות כלפי הלהט”בים בחברה הערבית.

במסגרת התחרות נשלחו עשרות צילומים המציגים את הפרשנות האישית של הצלמים והצלמות לנושא. כחלק מהאג’נדה של המיזם, דמי ההשתתפות בתחרות נתרמו לאמיר, טרנסג’נדר מטייבה הועל למען הקהילה הגאה ערבית ושואף להקים מקלט ללהט”בים ערבים.

צוות השופטים של התחרות בחר את שלושת הצילומים המנצחים, שיקבלו פרסים כספיים.

בנוסף לשלושת היצירות הזוכות, בחרה מור טישלר, האוצרת ומנהלת אומנות חזותית ברשת “אברהם הוסטלס וטורס” 35 תמונות שיוצגו בתערוכה מיוחדת שתושק ביום ה’ 12/8 ב”אברהם הוסטל” בירושלים, במטרה להעניק ליוצרים המשתתפים במה להציג את יצירותיהם.

מקום ראשון – “סרפנטינה” – עבודתו של עזרא צחור
הדינמיות והחוסר שקט של הדימוי מהווים לו עניין יוצא דופן שמתבטא בשני מישורים :
האחד הוא המסלול המפותל האין סופי והשני הוא הדינמיות של הרכבים הנוסעים המתבטאת בחשיפה ארוכה ומדויקת אותה יצר הצלם עזרא. התוצאה שבילי אור מרוחים ודינמים וצבעוניים בתוך הדימוי הרועש הזה.

סרפנטינה | עזרא צחור

מקום שני – “לראות את העולם בעין אחרת” – עבודתה של גאיה גולני
דמות מסקרנת שיוצרת את הרצון לראות כמוה את העולם. הצלמת יצרה מציאות מרהיבה. תמונה שמתחברת לנושא הצבעוניות בצורה נפלאה. הצבעים מתחברים והמשקפיים כאמצעי לראות את העולם בדרך אחרת , אולי אופטימית יותר , צבעונית יותר ,חיה יותר באמצעות ההשתקפות בהם. ובנוסף יש כאן קומפוזיציה טובה , דמות מעניינת ומבט צידי , ארכאי שמעורר מחשבה “על מה הוא / היא מסתכלת.

גאיה גולני

מקום שלישי “תבוסה?” – עבודתו של גיורא מרטונוביץ 
בעבודתו של מרטנוביץ יש כתם צבע מאד משמעותי ומיוחד. הכתם איננו תבוסה ואיננו הפסד! – הוא חי, נושם ובועט יותר מאי פעם וטוב שכך. בהחלט עבודה שמייצגת קמפיין של הקהילה הלהט”בית, קמפיין התעוררות לכל האדישים והספקנים.

תבוסה?| גיורא מרטונוביץ

מיזם Skillit כבר הספיק להשיק קמפיין נוסף במסגרת יום הפליט הבינלאומי יחד עם נציבות הפליטים של האו”ם, בנושא “חולמים מקום בטוח”, ובקרוב ישיק קמפיין נוסף בשיתוף הג’וינט בנושא “בני 60+ במעגל העבודה”.

עוד בנושא:  הסודות של ג’ורג’ פלאט ליינס - ארכיון צילומי העירום על מסך ענק

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן