fbpx

קונים היום כרטיסים לסרטים גאים ומצילים את פסטיבל הקולנוע הגאה

קמפיין מימון ההמונים להצלת פסטיבל הקולנוע הגאה מגיע לסיומו וזו ההזדמנות האחרונה לתמוך | רכשו עכשיו כרטיסים לסרטי הפסטיבל ועזרו לשמור על אחד מפסטיבלי הקולנוע הלהט"בים המובילים בעולם
שבועסרטינשים

בחודשים האחרונים נלחם פסטיבל הקולנוע הגאה על חייו, לאחר שנקלע לקשיים כלכליים בעקבות החלטת משרד התרבות לקצץ בתקציב המיועד לפסטיבל.

קמפיין ההדסטארט, שמסתיים מחר, הצליח לגייס את מרבית הסכום, אך עדיין זקוק לכ-20 אלף ש”ח על מנת להגיע ליעד.

זו ההזדמנות שלכם להיות חלק מהצלתו של פסטיבל הקולנוע הגאה הישראלי, שנבחר לאחד הגדולים והחשובים בעולם – במהלך היום תוכלו לרכוש כרטיסים לסרטי הפסטיבל השונים, וכך לתרום לקמפיין.

בקמפיין ניתן למצוא כרטיסים לשבוע סרטי הנשים של TLVFest שיערך בשבוע הבא בסינמטק תל אביב:
החינוך הרע של קמרון פוסט – 6.3
ספרי זאת לדבורים – 7.3
מיס רוזווד – 8.3
לילות פרועים עם אמלי – 9.3
היורשות – 9.3
תלמה – 10.3
צ’אבלה – 11.3

אם קשה לכם להיות כל כך ספונטניים, בקמפיין ישנה אפשרות לרכוש כרטיסים לקומדיה האיטלקית “החתונה האיטלקית הגאה שלי”  שיוצג בחודש אפריל, או להצטרף לחוג הידידות ולרכוש כרטיסים לפסטיבל הקולנוע הגאה 2019 ולקבל למייל רשימת סרטים לבחירה.

לתמיכה בקמפיין 

הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה נוסד לפני 14 שנים עם תקציב קטן של 2,000 ש”ח מעיריית תל אביב יפו. בשנה שלאחר מכן התקציב גדל פי עשר והמשיך לגדול מדי שנה. עם השנים הפסטיבל עשה לו שם בעולם: ביולי האחרון המגזין ההוליוודי MovieMaker בחר בו לאחד מ-25 פסטיבלי הקולנוע הבינלאומיים המגניבים ביותר. המגזין הנחשב IndieWire הכתיר אותו שנתיים רצופות לאחד מעשרת הפסטיבלים הלהט”בים המובילים בעולם. הפסטיבל משמש במה ראשונית לסרטים ישראליים שרבים מהם הופכים למצליחים, בהם “יונתן אגסי הציל את חיי” של תומר הימן ולאחרונה “פרה אדומה” של ציביה ברקאי.

עוד בנושא:  רשימה קווירית למועצת העיר ת"א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן