fbpx

צפו: גוגל מביאה את מצעד הגאווה בת”א לכל פינה בעולם

עובדי GOOGLE מ-25 מדינות יצאו למצעדי הגאווה ברחבי העולם וצילמו אותם ב-°‏360. המטרה: לאפשר לאנשים שלא יכולים להשתתף במצעדים לחגוג את הגאווה בדרך וירטואלית. גם ת"א מככבת
מצעדגוגל

מיליוני אנשים, חברי הקהילה הגאה ותומכיה, צועדים בשבועות האחרונים בערים שונות ברחבי העולם.

למרות הדיווחים הססגוניים בתקשורת וכמות הצועדים שהולכת וגדלה – מצעד גאווה הוא עדיין לא עניין של מה בכך. לסביות, הומואים, ביסקסואלים, טרנסג’נדרים וקווירים רבים ברחבי העולם לא זכו עדיין בשוויון זכויות ולא בחופש להיות מי שהם. ביותר מ-70 מדינות, להיות הומו זה פשע. אפילו במדינות שבהן קיים שוויון בפני החוק, חברים רבים בקהילת הלהטב”ק סובלים מאפליה או מאלימות אם הם מתנהגים באופן טבעי.

Google, הידועה בתמיכתה ובפעולותיה למען הקהילה הגאה, החליטה השנה להביא את המצעדים לאנשים שאינם יכולים להשתתף בהם, כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהחוויה המחברת והמעצימה, באמצעות פרויקט #prideforeveryone.

במהלך השבועות האחרונים עברו עובדי Google מ-25 מדינות שונות במצעדים וצילמו אותם באמצעות טכנולוגיות °‏360 ומציאות וירטואלית. הצילומים נערכו לסרטוני 360 המאפשרים צפייה וירטואלית במצעדים ובאירועים השונים ברחבי העולם, לראות את המראות, לשמוע את הקולות ולהתרגש מהחוויה.

“בקיץ הזה אנחנו מתעדים מצעדי גאווה בעולם באמצעות מצלמות °‏360. אנחנו פועלים בשיתוף עם קהילות להטב”ק כדי להזמין את האנשים שלא יכולים להשתתף בעצמם במצעדים, לחגוג את הגאווה בדרך חדשה – באמצעות מציאות וירטואלית ו-Google Cardboard”.

המצעד בת”א פותח את סרטון המצעדים העולמי

את הסרטון הראשון של הפרויקט, שפורסם בימים האחרונים, פותח מצעד הגאווה שהתקיים בתחילת החודש בת”א, ואחריו מופיעים עדכונים ממצעדים שונים ברחבי העולם – ניו יורק, סאו פאולו, סן פרנסיסקו, לונדון, בריסל, סינגפור וסידני.

גאווה ב-°‏360 – מומלץ לצפייה במשקפי °‏360


הצילומים ישמשו גם לסרט דוקומנטרי שיפורסם בקרוב, המבוסס על חוויות של אנשים שחוו לראשונה השתתפות במצעדים אלו.

“דווקא בתקופה שבה מדינות שונות ברחבי העולם מנסות לשלול את זכויות קהילת הלהטב”ק, חשוב מתמיד לתמוך בגלוי בשוויון ובחופש ביטוי לכל אדם באשר הוא. Google תמיד תומכת בגלוי בקהילת הלהטב”ק, החל בהתנגדותנו הברורה לאפליה בספורט באולימפיאדת סוצ’י וכלה בהיותנו החברה הראשונה שמספקת לטרנסג’נדרים ביטוח רפואי מלא. אנחנו צועדים יחד. למען שוויון. למען הזכות לאהוב את מי שאתם רוצים לאהוב. למען משפחות אוהבות מכל הסוגים. למען הזכות להשתמש בחדר השירותים התואמים לזהות המגדרית שלכם. מפני שלגאווה אין גבולות”.

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן