fbpx

ליין הנשים מרקורי מארח את ג’יולי ואסיה

צמד היוצרות שהחלו את דרכן בתור מנהלת ואמן, וכיום הן חיות כזוג מגיעות להופעת לייב בישראל
Giolì&Assi

בתחילת פברואר הקרוב ליין הנשים “מרקורי” דואג לכן לערב חד פעמי ולוקח חלק ברייב משוגע והפקת ענק שלא היה כמותה.

הישר מאיטליה מגיעות אלינו Giolì&Assi, צמד יוצרות, בעלות חברת התקליטים Diesis Records המשלבות בין סגנונות ההאוס, האינדי והפופ אל תוך הופעת לייב מהפנטת שמזיזה רחבות בכל רחבי העולם.

ג’יולי ואסיה החלו את דרכן בתור מנהלת ואמן, וכיום הן חיות כזוג וצמד עם כישרון מטורף על הבמה. החיבור המוזיקלי שלהן על הבמה ומחוצה לה, גרמה לקהילה הלהטבית בעולם לראות בהן כשליחות בינלאומיות.

על הבמה השילוב בין השתיים פשוט מרגש כשגי’ולי מנגנת בתופים, צ’לו, פאנטאם, גיטרה ופסנתר, ואסיה אחראית על הצד הווקאלי והמלודי, מה שמשלים הופעת לייב מהפנטת.


וזה עוד לא הכל, את המופע תפתח דיג’יי שקד דודוביץ בסט אתני אפרו אלקטרוני מיוחד שיחמם את הבמה לקראת הערב המיוחד הזה המערב דיג’אים ודיג’איות נוספים/ות מהעולם (.AME Live) ומהארץ.

במתחם של ביתן 10 יפעלו שתי רחבות במקביל שייצרו רייב אלקטרוני עם השמות הכי חמים מסצנת ההאוס והטכנו בארץ. את במת ההאוס מפיקות שיר פורטמן ושקד דודוביץ’ מליין ה-MERCURY יחד עם אדם עמית כהן. את הבמה יפתח אמיר פאר עם הגרוב המוגזם שלו (PAX ROMANA/ SPACE JAM) ואחריו תעלה מיכל שר (Melting pot) שמפרקת רחבות בכל העיר כבר שנים.

שקד דודוביץ | צילום: יעל אילוז

מיכל שר | צילום: אלון וינצ’יק

הישר מברלין תמשיך DASCO (BisexusltyExiest) עם אנרגיות שרק דסקו יודעת לייצר ומשם ייקחו את הערב לשעות הקטנות של הבוקר, הצמד מליין ה-Gaze נדב דב ועומר סייג’ שכבשו את העיר (ואת המדבר) בשנה החולפת.

Giolì&Assia Live | AME Live – Tel Aviv Calling X MERCURY | חמישי 9.2.2023 החל משעה 22:30 |  לרכישת כרטיסים

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן