fbpx

“ליהנות מהאנונימיות גם פה בתל אביב”

ליין מסיבות חדש מציע למבלים להציג את עצמם בהתאם להעדפתם המינית וליהנות מאזור קרוזינג אנונימי לצד מסיבה | "היום כולם מכירים את הסאונות בלונדון, את המועדונים בברלין ואת הפסטיבלים בספרד, אז שיבואו ויהנו מזה באופן אנונימי גם פה, בארץ ישראל"
MASKS

כמו כל דבר בחייו של ההומו התל אביבי, גם מסיבות הסקס בעיר סובלות מהמתח הבלתי פוסק בין הליברליות לשמרנות. למרות החלום שלנו להיות ברלין, ההוויה הישראלית עדיין משפיעה עלינו ומושכת אותנו יותר לכיון פתח תקוה.

זה לא שמסיבות הסקס בת”א אינן מצליחות, מסיבות הסקס המתקיימות בתל אביב יצרו לעצמן מעגל חברים ובליינים קבוע ונאמן, ועוד ועוד ליינים מוכרים והפקות פרטיות פותחים את אפשרות לבילוי סטייל אירופה בארץ הקודש. הסקס אינו נעדר גם ממסיבות שאינן מוגדרות כמסיבות סקס, יעידו על כך תאי השירותים באומן והאפטרים הפרטיים המתקיימים בכל סופ”ש.

זה גם לא שההומו התל אביב הממוצע סולד ממסיבות סקס באופן כללי – כל אחד מאיתנו מכיר לפחות אדם אחד שמוותר מראש על כל אפשרות לבילוי בסאונה או במסיבת סקס בת”א, בעיקר בגלל החשש לפגוש אדם מוכר, אבל כשהוא בסופ”ש בחו”ל הן הופכות לתחנות חובה.

אבל מה שמרגיש לנו מאד טבעי ונוח כשאנחנו בסופ”ש באמסטרדם, מרגיש לרבים פחות נוח כשהוא מתקיים באזור הקטן והמוכר שלנו. היכולת שלנו להיות אנונימים בחו”ל מאפשרת לנו לעשות דברים שאנחנו לא מעיזים לעשות בארץ, בעיקר בגלל החשש מהביקורת והתפיסה השלילית שעלולה לדבוק בנו.

יגאל רענן, מפיק מסיבות ותיק, החליט לנסות להחיות קונספט עבר ולערוך מסיבה שמאפשרת ליהנות מחופש מיני בצורה אנונימית.

MASKS, ליין המסיבות החדש, מבקש להיות מסיבת סקס מסוג אחר- שמאפשרת ליהנות מכל מה שיש למסיבה להציע, ובמקביל לאפשר למבלים להכיר ולהתחבר על סמך העדפותיהם המיניות.

הקונספט של המסיבה הוא ברור – עם רכישת הכרטיס תתבקשו לבחור איזו מסיכה תרצו לקבל – מסכה סגולה לפסיבים, אדומה לאקטיבים, כחולה לורסטילים וכתומה לטובת הסיידים. בנוסף, ישנה אפשרות למסכה ירוקה עבור חובבי הקינק והפטיש, שמגיעה בתוספת צמיד צבעוני שמאפשר לחובשי המסיכה הירוקה להציג את עצמם כאקטיבים, פסיבים או ורסטילים.

“המסיבה תהיה בנוי משני מתחמים נפרדים”, מסביר יגאל רענן, ממפיקי הליין, “המתחם הראשי הוא מתחם בטוח לכל דבר, כמו כל המסיבות שלי שכולם מכירים. המבלים יכולים לרקוד, להכיר ולדבר. ברחבה אתה נמצא עם מסיכה ויכול לייצר אינטראקציות בחסות האנונימיות, ואם שני הצדדים מעונינים להמשיך הלאה הם יכולים לעבור את הוילון למתחם האחר. מי שלא מעוניין יכול להמשיך לרקוד עם החברים”.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

מה יקרה אם אנשים יזרמו עם האווירה המתירנית באזור המרכזי?
“בגלל שאנחנו מסיבה קצתשונה חשוב לנו שתהיה הפרדה מאד ברורה. אנחנו נעשה הכל כדי שהפעילות שמתרחשת מאחורי הוילון לא תזלוג לחלל המרכזי. הצוות שלנו מתודרך להפנות אנשים למתחם הנוסף, ולא לאפשר קיום יחסי מין במתחם המרכזי. חשוב לנו שכל מי שבא למסיבה יהנה משני האזורים שהמסיבה מאפשרת, בהתאם לבחירה שלו”.

מאחורי יגאל רענן אפשר למצוא עשורים של עשייה בתחום חיי הלילה, כולל כמה מהליינים הוותיקים והמוכרים פופרינג וביג בויז, שליוו את הקהילה הגאה לאורך שנים רבות, והתאפיינו באופיים הרגוע והתמים יחסית.

מה גרם לך להחליט פתאום לפתוח ליין מסיבות סקס?
“העולם השתנה ואיתו גם הצורך של חברי הקהילה”, הוא מסביר, “היום כולם מכירים את הסאונות בלונדון, את המועדונים בברלין ואת הפסטיבלים בספרד, אז שיבואו ויהנו מזה באופן אנונימי גם פה, בארץ ישראל. אנחנו עובדים על הכל כדי שמה שאנחנו מציעים לא יפול ממה שקיים בחו”ל, כדי שגם מי שרוצה לשמור על אנונימיות יוכל ליהנות מבילוי מהסוג הזה. כמובן שכחלק מהאחריות שלנו על המבלים, יהיו במקום עמדות לחלוקת קונדומים, שיאפשרו למבלים ליהנות ממין בטוח”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן