fbpx

הדבר השובב הבא של תל אביב

המגזין האירוטי 'ביד' יוצא מהכריכה ומשיק ליין מסיבות אירוטי הכולל תחרות מופעים למציאת האקס איידול הבא | "האקס איידול הוא ווייב ולא אידיאל. המנצח יבחר על פי כישרון, נועזות ומקוריות ולא בהכרח על פי המראה שלו"
XIDOL

ניסיונות החזרה לשגרה במקביל למצב החירום במדינה עוררו אצל צוות מגזין ‘ביד’ צורך בהפוגה שתרומם את מורל העורף.

דרור אמסלם וזיו נקוה, חברו יחדיו ליצירת ליין מסיבות קונספט חדש ובועט מבית מגזין ”ביד”, מגזין צילומי גברים והומואירוטיקה מלווה מאמרים וצילומים מאוד נועזים וגראנז’ים.

לאחר הצלחתו של הגיליון העשירי של המגזין שיצא לאור בחודש ספטמבר, הוחלט להשיק ליין חדש הכולל תחרות מופעים המעלים את קונספט המגזין על הבמה באופן נועז וסקסי ביותר.

“במהלך החודשיים האחרונים אנשים נרשמו למסיבה במטרה להופיע בה, להראות את כישרונם על הבמה ואף לזכות בפרסים”, מסבירים יוזמי הליין, “מתוך כל הנרשמים נבחרה קבוצה מגוונת ומעניינת של חמישה מתמודדים, שיעלו לבמה בזה אחר זה לנאמבר של דקה וחצי בהן יראו את כישרונם ויתחרו על אהדת הקהל, ללא צנזורה. ממש כמו במגזין ביד”.

התחרות תנוהל על הבמה על ידי זיו נקוה, לשעבר ”ג’ד מעפולה”, ללא דראג או בגדים מיותרים ובליווי רקדן לוהט ומגוון נאמברים שישמרו אתכם במפלס טסטסטורון גבוה במיוחד. המופעים יכללו ריקוד, שירה, לולינות ואומניות במה נוספות, ועניין הלבוש יהיה לבחירת המתמודד בלבד, הכל במטרה לכבוש את הקהל ואת פאנל השופטים שמורכב מדמויות מוכרות מהקהילה.

לאחר שהמתמודדים יציגו את היכולות שלהם תתקיים הפסקה ובה הקהל יצביע והשופטים יבחרו את המנצח שלהם להערב.
המנצח יבחר על פי כישרון, נועזות ומקוריות ולא בהכרח על פי המראה שלו כך שכל אחד למעשה יכול להיות על הבמה.
הכרזת הזוכה תתקיים לאחר ההפסקה לצד מופעים ופרפורמנס נוספים.

“את המופע עצמו הרכבנו מתוך רצון עמוק לתת את הבמה החופשית לכל אותם גברים שמחפשים לחגוג את עצמם ולחוות חוויה שהיא לא שגרתית ומתוך הבנה כי אין מקום שמאפשר פרפורמנס ייחודי באמת”, מסביר אמסלם, “תכנון המופע והעבודה מול המתחרים והצוות נעשתה תוך הקפדה על קו מנחה אחד מאוד ברור – ”אנחנו כאן כדי לחגוג את עצמינו ולהינות, האקס איידול הוא ווייב ולא אידיאל”, כל גבר באשר הוא יקבל מקום ראוי על הבמה הזו והכל נעשה בבחירה מודעת ובלעדית של המשתתפים בתחרות”.

עוד בנושא:  מה הקשר בולבול על חולצה?

במהלך חודש הגאווה יתקיים הגמר הגדול של כל זוכי התחרויות שיתקיימו במהלך העונה. הזוכה של הגמר הגדול יזכה בתואר האקס איידול של ישראל לשנת 2024, יקטוף את הפרס הגדול ויצטרף לצוות השופטים של העונה הבאה.

בחלל המסיבה תתארח גלרית אומנים גאה קווירית וסקסית בה יוצגו למכירה יצירות של אמנים מקומיים גאים ומוכשרים.
בגלריית האמנים תוכלו למצוא פריטים כמו הארנסים מחומרים איכותיים בעבודת יד של לירון סיט, חולצות רייבן איי בהדפסים פסיכודאליים סקסיים, ספר צילומי גברים של מגזין ביד ויצירות מתוך המגזין, פרינטים אירוטיים בעבודת יד ואפילו להתחדש בתמונה לוהטת של צלם פורטרייטים מוכשר ביותר.

המסיבה הראשונה תפתח ב29 לדצמבר בשעה 23:00 התחרות תתקיים בתחילת הערב ואחריה תמשך המסיבה עד שבת בצהרים עם ליין אפ מגוון שיתפתח לאורך הלילה מסגנון מוסיקלי האוס אלקטרוני לטכנו שיתחיל בשעה 4 בבוקר.

XIDOL – מסיבת הפתיחה | יום שישי 29.12 החל משעה 23:00 | כרטיסים באתר צ’ילז עם הטבה מיוחדת לקוראי וודג’ – קוד הנחה WDG בתוקף עד יום רביעי ה27/12 | מילואימניקים ומפונימניקים יקבלו כניסה חינם למסיבה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן