fbpx

“זה ללא ספק המופע הכי אותנטי והמחווה הכי מכובדת לג’ורג’ מייקל שאי פעם תחוו”

לקראת הגעתו לישראל למופע מחווה בינלאומי במלאת שלוש שנים לפטירתו של ג’ורג’ מייקל, הזמר רוב למברטי מספר ל-WDG כיצד הפך לכפיל של ג'ורג' מייקל עוד בחייו, על המופע הראשון בישראל ועל ההפתעות הצפויות בו | "אני מזמין את כולם להגיע למופע, ואני בטוח שזה יהיה לילה מדהים"
281627_tumb_800Xauto
צילום: Rob Lamberti Productions

בחודש הבא יגיע לישראל מופע המחווה הבינלאומי “THE FREEDOM TOUR”, במלאת שלוש שנים למותו של אייקון המוזיקה ג’ורג’ מייקל, אשר נפטר בחג המולד כשהוא בן 53 בלבד.

במרכז מופע המחווה, שיתקיים ב-18 בינואר במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב, עומד הסולן הבריטי רוב למברטי, המתהדר בדמיון חיצוני מפתיע לכוכב הגדול ונשמע בקולו זהה למקור.

למברטי יככב במופע עם כל להיטיו הענקיים של הזמר בליווי הרכב של 10 נגנים וזמרים, ביניהם נגן הסקסופון דייוויד בפטיסט מאז ימי Wham!, קרלוס הרקולס המתופף המקורי של ג’ורג’ מייקל מזה מס’ שנים וזמרת הלווי סמנתה אנטואנט סמית ששרה עם מקהלת הגוספל הקהילתית שהופיעה עם ג’ורג’ מייקל על הבמה בקונצרט המחווה הידוע לפרדי מרקיורי, באיצטדיון וומבלי שבלונדון באפריל 1992. על הבמה ברידינג 3 יתארח גם הזמר אדם, שיצטרף אל למברט לביצוע משותף לשניים מלהיטיו של ג’ורג’ מייקל.

“זו הפעם הראשונה שלי בישראל אז אני מאד מצפה לביקור הראשון שלנו”, מסביר רוב למברטי בראיון מיוחד ל-WDG, “אנחנו נגיע רק לזמן קצר אז לא יהיו לי יותר מדי הזדמנויות לטייל אבל אנחנו מקווים שיהיו לנו הזדמנויות נוספות להגיע עם המופע לישראל”.

מה שמעת על הקהל הישראלי?
“שמעתי שלאנשים בישראל יש המון תשוקה למוזיקה שלהם, וגם לי יש את אותה התשוקה. בעקרון שמעתי שהישראלים הם הקהל הכי טוב בעולם. אני מזמין את כולם להגיע למופע, ואני בטוח שזה יהיה לילה מדהים. גם אני וגם הלהקה מאד מתרגשים מההזדמנות להופיע בישראל וממש מחכים לזה. הבנתי שאדם הוא זמר מצוין ומקצועי, אהוב ומאד מוכר בישראל”.

את רשימת השירים של המופע הרכיבו יחד רוב והמנהל האומנותי של המופע, והיא כוללת קלאסיקות כמו Faith, Father Figure, Fast Love ורבים אחרים, וכן להיטים מתקופת להקת וואהם.

“המופע הוא חגיגה של שירים שמכבדים את המוזיקה של ג’ורג ‘מייקל, שהיה הווקליסט של דור שלם”, מסביר למברטי, “הוא כולל מבחר גדול של להיטים מימי וואהם ועד לקריירת הסולו האייקונית של גורג’ מייקל ומשתתפים בו חברים מקוריים מהלקה של ג’ורג’. זה ללא ספק המופע הכי אותנטי והמחווה הכי מכובדת לג’ורג’ מייקל שאי פעם תחוו”.

מה השיר האהוב עליך מתוך רפטואר השירים של המופע?
השיר האהוב עלי, שאותו אני גם הכי אוהב לשיר, הוא A Different Corner.

קרלוס, סמנתה ורוב במסר לקהל הישראלי

עוד בנושא:  לראשונה בישראל - מופע בינלאומי במלאת 3 שנים לפטירתו של ג'ורג' מייקל

כיצד ומתי התחיל הרומן שלך עם ג’ורג’ מייקל?
תאמינו או לא, הכל התחיל בגלל קריוקי. בשנת 1991, עבדתי בנורת’מברלנד, בתקופה שבה טרנד הקריוקי רק נכנס לעולם הבידור. באחד הערבים חבר שלי רשם אותי לעלות ולשיר. אני עדיין זוכר את המנגינה – זה היה שיר של סימפלי רד. אהבתי כ”כ לשיר שמאז עליתי כל שבוע לשיר על הבמה. לא חיפשתי להיות כוכב, פשוט נהניתי מלעלות על הבמה, והאמת שהיה זה מפעיל הקריוקי שציין לראשונה שהקול שלי דומה לקול של ג’ורג’ מייקל.

עם סיום חוזה העבודה שלי חזרתי ללינקולנשייר, שם התקיימה במקרה תחרות קריוקי בפאב מקומי. רשמתי את עצמי והופעתי עם ביצוע גרסאות של Faith ושל Don’t Let The Sun Go Down On Me. התחרות צולמה בוידיאו, והיו לי חברים שדאגו שהאנשים הנכונים יראו וישמעו אותה, והנה אני כאן אחרי כל השנים האלה”.

מהי מערכת היחסים שלך עם המעריצים של ג’ורג’ מייקל?
“המעריצים מדהימים, החום, התמיכה והנדיבות שאני מקבל מהמעריצים מאד נוגעים ללב. אני מקבל תמיכה מדהימה מאנשים שמעולם עוד לא פגשתי. הרשתות החברתיות הפגישו אותי עם כמה אנשים מדהימים, ואני לנצח אהיה אסיר תודה לכולם”.

שמענו שג’ורג’ מייקל בעצמו אהב את ההופעה שלך. האם פגשת אותו? 
“הייתי במסע הופעות ושמעתי שהולך להיות אורח מיוחד בקהל. במהלך אחת ההופעות בצפון לונדון אני זוכר שהסתכלתי אל הקהל וראיתי בחור בחלק האחרי של החדר, שעמד יחד עם קוצה של אנשים. כשירדתי מהבמה אמרתי לאנשים שהיו איתי שאני בטוח שראיתי את ג’ורג ‘מיקל ואת אנדרו וידג’לי בקהל והם אמרו לי לא להיות טיפש. לא חשבתי על זה יותר ורק שנים אחר כך הבנתי שזה באמת היה הוא. כשדיברתי עם המנהלים של ג’ורג’, הם סיפרו לי שג’ורג’ באמת הגיע לכמה הופעות שלי, כולל בהופעה הזו שזיהיתי אותו בקהל. הם סיפרו לי שהוא גם צפה בחומרים שלי ביוטיוב.

בגלל המראה שלי והקול שלי, נשכרתי עיל ידי סוני מיוזיק לקדם את אחד מאלבומיו של ג’ורג’ מייקל. כשג’ורג’ שהה מחוץ למדינה ולא היה זמין, סוני שלחו אותי להסתובב בחנויות תקליטים ותחנות רדיו, ואפילו לחתום על דיסקים בתור אגדת המוזיקה. חוויה סוריאליסטית וגם כבוד גדול”.


THE FREEDOM TOUR starring ROB LAMBERTI | מוצ”ש 18.1.2020 בשעה 21:30 | רידינג 3 | כרטיסים ב-10% הנחה לקוראי וודג’ – קוד הטבה wdg

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן