fbpx

החיילים הטרנסג’נדרים נלחמים בהחלטת הנשיא: “מטריד שהנשיא שלנו לא מוכן לגבות את אלו שמוכנים למות למענו”

הודעתו של הנשיא טראמפ לביטול שירותם של טרנסג'נדרים בצבא ארה"ב מעוררת את רוח הלחימה בקרב המשרתים הטרנסג'נדרים. "רוצה לראות אותם מנסים להוציא אותי מהצבא שלי"
airforce_trans
צילום: באדיבות לוגן אירלנד | Airforce Times

ההודעה המפתיעה של נשיא ארה”ב בטוויטר, כי לא יאפשר יותר גיוס ושירות של טרנסג’נדרים בצבא ארה”ב, מתקבלת אצל החיילים הטרנסג’נדרים בהפתעה גמורה ומעוררת אצלם את רוח הלחימה, הפעם נגד נשיא ארה”ב.

“העובדה שהנשיא מבקש למנוע מאנשים בעלי יכולת מלאה, את הזכות לשרת את ארצם ולהעניק את חייהם למען החירויות שלנו, עושה למדינה הזאת עוול”, אמר סמל לוגן אירלנד בראיון לבטאון חיל האוויר האמריקאי AirForce Times, “אני אישית הייתי שמח לפגוש את הנשיא כדי שאוכל לספר לו על עצמי ועל 15,500 אנשי השירות הטרנסג’נדרים המשרתים בכבוד ונלחמים עכשיו על חירויותיהם ועל ארצם”.

אירלנד, ששירת כאיש כוחות הבטחון בקנדהאר, אפגניסטן, הפך לאחד הטרנסג’נדרים הבולטים בצבא ארה”ב מאז ששיתף את סיפורו בפומבי בשנת 2015, שלוש שנים לאחר שהחל את תהליך השינוי. אירלנד גם ייעץ לחיל האוויר בעת ניסוח ההנחיות לשילוב טייסים טרנסג’נדרים בשורותיו.

לדבריו, ההודעה היא הפתעה גמורה, במיוחד לאור התמיכה שמציג משרד ההגנה לשירות טרנסג’נדרים בצבא. “יש לנו טייסים, יש לנו רופאים, יש לנו חובשי לחימה, יש לנו אנשי כוחות הביטחון כמוני”, אומר אירלנד, “אנחנו נמצאים בכל מקום בצבא, וזה שהנשיא שלנו לא מוכן לגבות את אלו שמוכנים למות למענו, פשוט מטריד אותי. זה פשוט נותן לי מוטיבציה להמשיך את האימונים שלי”.

בראיונות שערך מגזין חיל האוויר האמריקאי AirForce Times, הביעו משרתים רבים נוספים את אותה הנחישות להישאר במדים.

קצין במשטרה הצבאית הימית שביקש להשאר בעילום שם, ציין בראיון כי בכל מהלך שירותו מעולם לא סיכן את חבריו או גרם לאף אדם אחר “להתאים להשקפת העולם שלי”. כל מה שהוא ביקש זה את אותו כבוד שהוא נתן לאחרים.

“מעולם לא תיארתי את עצמי כטרנס” הוא הסביר, “אני לוחם בן זונה וזה כל מה שמשנה. אל תכתימו את התואר שלי עם הקנאות שלכם והפחד שלכם מפני הלא מוכר”.

“אני אמשיך להתייצב בתפקיד במדים עד שיאלצו אותי לקבל את מסמכי השחרור שלי”, אמר סרג. ג ‘ק סקולר, מומחה לחומרים כימים מחיל הנחתים, “אני אוהב לשרת את הארץ הזאת ואת האנשים שלה, ואני אוהב להיות חלק מהמשפחה הצבאית הזאת. החלום שלי הוא לפרוש אחרי קריירה ארוכה כך שאני לא הולך לשום מקום בקרוב”.

עוד בנושא:  תיקון היסטורי: הכנסת תכיר בבני זוג של נופלים להט"בים כאלמני צה"ל

אתה לא הולך לשלול ממני את הזכות לשרת את המדינה שלי

עם שינוי המדיניות בחודש יוני 2016, משרתים טרנסג’נדרים רבים יצאו מהארון בפני מפקדיהם ועמיתיהם ליחידה, וסיפוריהם האישיים דווחו בהרחבה בגופי התקשורת הצבאיים. כעת, עם ההודעה על שינוי המדיניות, הם מוצאים את עצמם מגנים על עצמם ועל הכשירות שלהם לשרת פעם נוספת, כאשר הפעם הפריבילגיה של ‘לא לספר’ ולהשאר בארון כבר אינה קיימת.

גם הפנטגון עדיין לא יודע כיצד לנהוג עם המדיניות החדשה של הנשיא טראמפ, ומה תהיה ההשפעה שלה על אלו שכבר משרתים. בהצהרה קצרה שפרסם, הודיע הפנטגון כי הוא יעבוד עם הבית הלבן ויספק “הנחיות מעודכנות” בעתיד הקרוב.

סקולר טוען כי חידוש האיסור על חברי שירות הטרנסג’נדרים על מנת לחסוך לצבא את עלויות הטיפול הרפואי שלהם עשוי להשיג את התוצאה ההפוכה.

“במקום כל טרנסג’נדר שישוחרר, הצבא יהיה חייב לגייס ולהכשיר אדם אחר שיחליף אותו”, מסביר סקולר, “בהתחשב במספר הקטן של  טרנסג’נדרים משרתים והעובדה שלא כולם בוחרים לבצע שינוי פיזי מלא או בכלל, הצבא יוציא יותר כסף על אכיפת האיסור מאשר הכסף שיחסוך על עלויות הטיפול”.

סמל אירלנד מצידו, לא מתכוון לתת לאף אחד להחליף אותו. “אני רוצה לראות אותם מנסים לבעוט אותי מהצבא שלי”, הוא מסכם, “אתה לא הולך לשלול ממני את הזכות לשרת את המדינה שלי, כאשר אני מוסמך, מסוגל ומוכן לתת את חיי”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן