fbpx

ארגוני הסברה קוראים ללהט”ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

עצומה שהקימו חמישה ארגוני להט"ב מרחבי ארה"ב קוראת לאמריקאים לגנות באופן חד משמעי את חמאס | "רצח של חפים מפשע לעולם אינו מוצדק. אנו קוראים ללהט"ב ואמריקאים ולבני בריתם לעמוד איתנו בצד הנכון של ההיסטוריה: למען צדק, הוגנות ושוויון לכל האנשים"
Awider bridge in JLM

המאמר נכתב על ידי מייקל לוורס ובשיתוף Washington Blade, שותף המדיה של WDG בארה”ב


בעקבות מתקפת הטרור על ישראל בשבת השחורה של השביעי באוקטובר, יצאו חמישה ארגונים להט”בים אמריקאים בעצומה הקוראת לכלל ארגוני הלהט”ב האמריקאים לתמוך בישראל.

העצומה, שפורסמה ביום שישי האחרון, קוראת ללהט”ב אמריקאים לגנות את המתקפה הרצחנית שביצע חמאס נגד ישראל ואזרחיה.

מאחורי הקמפיין, הנושא את הכותרת “להט”ב אמריקאים מתאחדים נגד טרור חמאס” עומדים חמישה ארגונים – ארגון A Wider Bridge הפועל לקידום הקשר בין הקהילה היהודית לקהילה הלהט”בית, ארגון One Community מאריזונה, ארגון SAVE מדרום פלורידה, ארגון Equality California וארגון Garden State Equality מניו ג’רסי.

“באוקטובר 7, 2023, ארגון הטרור חמאס פתח במתקפה על מדינת ישראל והעם היהודי”, נכתב בעצומה, “מתקפה זו הביאה לרציחתם באכזריות של למעלה מ-1,400 ישראלים – כולל ניצולי שואה וילדים, חטיפתם ולקיחתם כבני ערובה של לפחות 200 נוספים, ולמותם הטראגי של אינספור פלסטינים חפים מפשע שחמאס מנעה את פינויים.

אנטישמיות, הומופוביה וטרנספוביה הולכות יחד. כאמריקאים להט”בים ובעלי ברית, אנחנו יודעים מה זה כשקיצוניים אלימים מנסים  להרוג אותנו בגלל מי שאנחנו ומי שאנחנו אוהבים. יתרה מכך, אנו יודעים היטב מה זה שאנשים שסמכנו עליהם שישמיעו קול של אומץ ומוסר שותקים לנוכח ההרס שלנו. חיפשנו את ליבנו בשבועות האחרונים כאשר מלמולים של “זה מסובך”, נשמעו מסביבנו כאזעקה מוכרת מדי. למרבה הכאב, אפילו ראינו כאלה שמאשימים את היהודים באלימות שהם סבלו.

לא נשתוק.

רצח של חפים מפשע לעולם אינו מוצדק. למרות שאנו מכירים בכך שאנשים בעלי רצון טוב עשויים לחלוק על ממשלת ישראל הנבחרת, איננו נקראים לפתור את סוגיית האוטונומיה – למרות שאנו תומכים בה הן עבור ישראלים והן עבור פלסטינים. זה הכרחי לחלוטין שכלהט”בים וכאמריקאים בעלי ברית, נגנה באופן חד משמעי את ההתקפות האכזריות של חמאס.

אנו מבקשים מכם להצטרף אל אבלנו על כל החיים התמימים שאבדו, ועל בני הערובה שעדיין מוחזקים. ומבקשים מכם להצטרף אלינו לקריאה כי למדינת ישראל יש זכות קיום וכי לעם היהודי מגיעה מולדת שבה יוכל לחיות בחופשיות; ושאין עוד לנצל את העם הפלסטיני ומגיע לו שלטון עצמי לגיטימי באומה שלו.

להטב”קים ובני בריתם האמריקאים יודעים שכל קבוצה המוקדשת לשנאה היא איום קיומי על כל האנשים המודחים לשוליים. עמדו איתנו בצד הנכון של ההיסטוריה היום. עמדו איתנו למען צדק, הוגנות ושוויון לכל האנשים”.

בשיתוף Washington Blade, שותף המדיה של WDG בארה”ב

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן