fbpx

‘שבויות במשחקי גברים’

פעילים ופעילות של תנועת 'שוברות קירות' ערכו מיצג אנושי על מדרגות בית זבוטינסקי במהלכו דימו את עצמם לחברי ממשלה ופעילי חמאס שמחזיקים בנשים שבויות | "לא יתכן שכבר יותר ממאה חמישים ימים נשים נמצאות בשבי ומשלמות את מחיר המלחמה הזאת!"
מחאת שוברות קירות3
צילום: אורן זיו | איפור: חן קלר

134 ישראלים מוחזקים בשבי חמאס בעזה כבר 158 ימים. ופעולות התמיכה במשפחות החטופים הולכות ומתרחבות ככל שמתרבים הדיבורים על עסקה אפשרית.

הבוקר ערכה תנועת “שוברות קירות” מיצג אנושי מטלטל על מדרגות בית ז’בוטינסקי בת”א. תחת הכותרת: ‘שבויות במשחקי גברים’ דימו פעילים ופעילות את עצמם לחברי ממשלה ופעילי חמאס שמחזיקים בנשים שבויות.

“אנחנו מבקשות מממשלת ישראל להחזיר את השבויים והשבויות עכשיו”, אמרה כרמן אלמקייס עמוס, אמנית ואקטיביסטית, “לא יתכן שכבר יותר ממאה חמישים ימים נשים נמצאות בשבי ומשלמות את מחיר המלחמה הזאת! אנחנו דורשות להחזיר אותן הביתה באופן מיידי”.


צילום: אורן זיו | איפור: חן קלר

“מלחמות ומשברים פוליטיים, גם אם מקומיים, הם בסופו של דבר פונקציה של התנגשות בין אינטרסים ברמה גלובלית ובינלאומית שעומד מאחוריהם כסף גדול וכוח שמנהלים גברים”, הוסיף האמן האקטיביסט יורם בלומנקרנץ, “זאת פירמידה שתחתיתה תהום של סבל ודיכוי ובדרך כלל של נשים מן המזרח והדרום העולמיים. איך שלא מסתכלים על זה, הרי גם דת ולאומיות הם לא יותר מתירוץ שממילא מי שמכונן ומגדיר אותן הם גברים. המיצג מבטא את מבני הכוח והאלימות בהם גברים בעלי שררה נמצאים על אותו מישור אחריות, בעוד מי שנמצאות בתחתית ומשלמות את המחיר הכבד ביותר הן נשים”.

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן