fbpx

דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

דנה אינטרנשיונל חוברת למטה ההסברה האזרחי, בסרטון מיוחד בהשתתפות 30 מלכי ומלכות הדראג המובילות בישראל הקורא להחזרת החטופים | "חשוב להגיד לעולם שילדים, נשים ומבוגרים לא צריכים להיות חלק מהמלחמה"
סרטוןהסברהדראג

דנה אינטרנשיונל, שמאז זכייתה באירוויזיון הפכה לאייקון בינלאומי ולזמרת מוכרת בכל העולם, ממשיכה במאמציה למען ההסברה הישראלית בעולם וחוברת למטה ההסברה האזרחי בסרטון קריאה למען השבת החטופים.

בסרטון משתתפים 30 מלכות ומלכי דראג מהשורה הראשונה בישראל אשר קוראים יחד להשבת החטופים, בהובלתה של דנה ולצלילי השיר free שביצעה באירוויזיון 1999 על חומות עיר דוד.

הסרטון בוים ונערך על ידי שון רובי ברקט והופק בהתנדבות מלאה, כחלק מפעילותו של המטה לגיוס תמיכה בקרב קהילת הלהט”ב העולמית.

“הימים לא קלים. קשה לי מאוד”, אמרה דנה אינטרנשיונל, “פעם ראשונה שקשה לי לשיר ולא לדבר בתקשורת בארץ, אבל מרגישה שחייבים לגייס כוח ולעשות הכל כדי להסביר אותנו מחוץ לישראל. חשוב לי להעביר את זה שישראל מפיצה אהבה. זו הרוח של הקהילה הגאה! זו הרוח הישראלית! החטופים שבעזה לא נותנים לי מנוח. אני נחנקת מזה. זה פשוט לא נתפס שזה אמיתי. חשוב להגיד לעולם שילדים, נשים ומבוגרים לא צריכים להיות חלק מהמלחמה. וצריך לעשות הכל כדי להחזיר אותם הביתה עכשיו!”.


מטה ההסברה האזרחי הוא גוף הסברה עצמאי שהוקם כ-48 שעות מפרוץ מלחמת חרבות ברזל על ידי אזרחים שזיהו את כשל ההסברה הישראלי. כיום המטה מונה יותר מ-30,000 שגרירים בארץ ובעולם, ו-2,000 מתנדבים במגוון תפקידי מפתח הפועלים כולם בהתנדבות מלאה למען המאמץ ההסברתי.

משתתפים בקליפ לפי סדר הופעתם:
טלולה בונט, סוזי בום, מאמא דה לה סמאללה, יוסלה, האמן הידוע בשם אנטון, ג׳ניפר ווקר, מוקשה, קיי לונג, כריסטינה פוקס, סלין לה דיווין, ציונה פטריוט, פלואיד סנואו, נינה טנדו, קימברלי סוואן, דייזי ביץ׳, ליזה דרייב, סילה מקיאטו, מדאם קזנובה, גיילורד רוטשילד, מיס היפנוטיק, נונה שלאנט, דיווה גולדסטאר, ברבי האליוול, מיס אינדיה, פאודה אבו פרחה, סירופ מייפל טרופ, זוהרה פלטינום, דיימונד.

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן