fbpx

דניאל בא – סינגל ראשון מתוך המיני אלבום הלהט”בי

האלבום "באוניברסיטה של החיים" מבוסס על דואטים שעוסקים במערכות יחסים ותובנות על חיי הקהילה | שיר הבכורה מהאלבום, "דניאל בא", הוא שיר התבגרות המשלב מבט מפוכח על הקהילה בתל אביב, עם התקווה לאהבה ש"תסדר" הכל
ארז ברזוליק
צילום: שרי דובא

זוֹ עִיר שֶׁל בַּחוּרִים וְאַתָּה לֹא הֲכִי חָמוּד

הֲמוֹן מַבָּטִים, אֲבָל הַכֹּל מַרְגִּישׁ רָדוּד

יֵשׁ מִילְיוֹן מְסִבּוֹת בְּכָל לַיְלָה וְכֻּלָּם עֲצוּבִים בְּלִי סַמִּים

וְנִדְּמָה שֶׁאוֹתָהּ שִׂיחָה, נִהַלְתָּ כְּבָר מִילְיוֹן פְּעָמִים.

סינגל ראשון מתוך המיני אלבום החדש “באוניברסיטה של החיים” של ארז ברזוליק

לאחר שהוציא את אלבום הבכורה שלו בשנת  2018 וגרף שבחים, הפזמונאי, המפיק והיוצר ארז ברזוליק חוזר במיני אלבום שני בשם “באוניברסיטה של החיים”.

המחבר ברזוליק מבצעים שכולם (מלבד רעות יהודאי) חברי הקהילה הגאה, לדואטים שעוסקים במערכות יחסים, תובנות על חיי הקהילה וגם מחווה לאחת מסמלי הקהילה גילה גולדשטיין ז”ל.

האלבום, שהוא סוג של “אלבום להט”בי”, מבוסס על דואטים שעוסקים במערכות יחסים, תובנות על חיי הקהילה וגם מחווה לאחת מסמלי הקהילה גילה גולדשטיין ז”ל, כאשר כל המבצעים (מלבד אחת) גם הם חברי וחברות הקהילה.

את המילים לכל השירים כתב ברזוליק, ולצד לחנים שלו, כלולים בו לחנים של קורין אלאל, נערי רפול ואלי סורני. עוד לוקחים חלק משה לוי (פסנתר), רן שם טוב (גיטרות) וגלית ושדי (גיטרות והפקה).

שיר הבכורה מהאלבום, “דניאל בא”, הוא שיר התבגרות עדין ונוגע המשלב מבט מפוכח על הקהילה בתל אביב, עם התקווה לאהבה ש”תסדר” הכל ותציל אותו מעצמו. ההפקה המינימליסטית, שמאפיינת גם את רוב יתר שירי האלבום, מציגה מפגש אינטימי בין הפסנתר של משה לוי לגיטרות האקוסטיות (במקרה הזה של גלית ושדי). הביצוע הנוגע של ציון חורי ואלמוג קמחי מעצים את החיבור של המאזין לטקסט ומבטא בצורה מושלמת את התפר הדק בין התחלה חדשה ואושר אפשרי, לעוד שברון לב.

מילים ולחן: ארז ברזוליק. ביצוע: צחי חורי ואלמוג קמחי

לאורך הקריירה הארוכה שלו, ברזוליק חתום על כמה וכמה להיטים במוזיקה הישראלית. מ”הזמן האבוד” של ירמי קפלן, דרך כתיבה לפרויקט המצליח של עופר מאירי “מטרופולין”, ועד לשירים שכתב למירי מסיקה, רמי קלינשטיין, קורין אלאל, דנה אינטרנשיונל, אמיר פרישר גוטמן ז”ל, שלומית אהרון, שרית חדד, נועה קירל ועדי ביטי, וכמובן עריכות הטקסט שעשה ללהיטים כמו “עד הקצה” של דנה ברגר, “בונבוניירות” ו”תראי” של דיקלה “ואל תדאגי לי אמא” של פבלו רוזנברג ועוד עשרות שיתופי פעולה יצירתיים.

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן