fbpx

אין רק חושך בלילות | ענת חיטמן

שבע שנים מאז אלבום הבכורה שלה, היוצרת ענת חיטמן מוציאה סינגל חדש בדרך לאלבום שני | בקליפ של "אין רק חושך בלילות" מככבת הדוגמנית, השחקנית ומגישת הרדיו שני גולדשטיין שהיוותה השראה לכתיבת המילים של השיר
ענת חיטמן צילום מאיה תל אביבי דר
צילום: מאיה תל אביבי דר

ענת חיטמן, זמרת ויוצרת, נצר לאחת המשפחות המוזיקליות החשובות בארץ בסינגל שני “אין עוד חושך בלילות” בדרך לאלבום שני. סינגל זה מגיע אחרי השיר הראשון “מה שאני צריכה” עם מאיה בלזיצמן.

שבע שנים עברו מאז אלבום הבכורה של ענת שזכה לביקורות משבחות. במהלך הזמן הזה עבדה יותר מאחורי הקלעים- כתבה והלחינה לאומנים אחרים כגון: אריק סיני, רון שובל ולאומנים נוספים ששיריהם יחשפו השנה. בנוסף הלחינה שיר שייצג את מדינת פנמה בפסטיבל סן רמו ג’וניור הנחשב.

בכל התקופה הזאת המשיכה להופיע בשורה ארוכה של פסטיבלים בארץ (פסטיבל הפסנתר, פסטיבל מספרי הסיפורים) וגם בלונדון מחוץ לישראל. תוך כדי התבגרה והבשילה עם חומרים חדשים שכעת מתחילים לצאת. האלבום החדש שבדרך מסמל תקופה חדשה לעשייה המוזיקלית של ענת חיטמן.

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

“אין רק חושך בלילות” בהפקתו של המפיק המוערך חן מצגר אדר מציג סאונד חדש עדכני בעשיה של ענת, המחבר בין מוזיקה ישראלית למוזיקת פופ עם נגיעות רוק אלקטרוני. בקליפ מככבת הדוגמנית, השחקנית ומגישת הרדיו שני גולדשטיין שהיוותה השראה עבור ענת לכתיבת המילים של השיר.

ענת חיטמן תופיע בהופעה חגיגית באוזן בר שישי, 9/7, 21:00, אוזן בר, תל אביב. אורחת מיוחדת: מאיה בלזיצמן

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן