fbpx

צעיר הומו נשרף למוות בברזיל

מציאת גופתו של הצעיר ההומלס בברזיל העלתה את מספר הנרצחים הלהט"בים בברזיל לשיא - קרבן אחד בכל 24 שעות.
brazil

יממה לפני סיומה של שנת 2017, מקרה אלימות נוסף בו מאבד להט”ב ברזילאי את חייו, הופך את שנת 2017 לשנה עם מספר רציחות הלהט”בים הגדול ביותר בברזיל, כאשר לראשונה – בכל יום בשנה נרצח בברזיל להט”ב.

גופתו החרוכה של הצעיר חסר הבית, שהיה ידוע בשם אלכסנדר, נמצאה תחת סככה במגרש חניה נטוש, שם נהג לישון.

חורחה מורייס, מורה מקומי שהכיר את אלכסנדר, אמר שהוא היה “מאוד ידידותי ומתחשב”, והסביר כי זו לא הפעם הראשונה שניסו להתנקש בחייו. “גם לפני חודשיים ניסו להצית אותו,, סיפר מורייס, “זה קרה מאז שהוא עבר לישון במגרש הזה, לאחר שהמקום הקודם בו נהג לישון נמכר, והבעלים החדשים אילצו אותו לעזוב”.

ממשטרת ברזיל נמסר כי אין עדיין ראיות מספיקות כדי לקבוע האם ההצתה התרחשה על רקע פלילי או שהייתה מונעת על ידי הומופוביה.

מפקד המשטרה עדכן את התקשורת כי המשטרה חוקרת מספר עדים וכי החלטה תתקבל רק עם סיום התשאולים. “אנחנו זקוקים לעדים שיכולים לספר לנו מה קרה כדי לאשר את המניע”.

טיפולי ההמרה חזרו להיות חוקיים

למרות שברזיל אישרה בשנת 2013 נישואים בין בני זוג מאותו המין, ואף ארחה את חגיגת הגאווה הגדולה בעולם, התקפות נגד להט”בים הן דבר שבשגרה במדינה.

בשנת 2016 נרצחו בברזיל 343 להט”בים, קרבן אחד בכל 25 שעות, כאשר 173 מתוכם (יותר ממחצית) הם הומואים, 144 טרנסג’נדרים, 10 לסביות וארבעה ביסקסואלים. עשרה קרבנות נוספים של האלימות הלהט”פובית הם כאלו שהגדירו את עצמם הטרוסקסואלים, אך היו בקשרים עם להט”בים או פעילים למען הקהילה הגאה.

בחודש ספטמבר השנה, ביטל בית המשפט במדינה את האיסור על טיפולי המרה, שהיה קיים במשך 18 שנה. בעקבות ההחלטה יצאו אלפי אנשים לרחובות סאו פאולו כדי למחות על ההחלטה שהפכה את טיפולי ההמרה לחוקיים בברזיל.

עוד בנושא:  הייצוג הלהט"בי בבחירות ללשכת עורכי הדין

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן