fbpx

פתחו יומנים – אלו התאריכים למצעדי הגאווה לשנים 2022 ו-2023

אחרי ביטול מצעד הגאווה 2020 בשל מגפת הקורונה וקיום מצעד סמלי ב-2021, עיריית תל אביב-יפו נועצת ביומנים את מועדיהם של שני המצעדים הבאים על מנת לאפשר תכנון והתארגנות מראש במטרה להבטיח את קיום האירועים | "הראייה והתכנון קדימה קריטיים להיערכות מקצועית ואיכותית למגוון האירועים"
גאווהתלאביב2016
מצעד הגאווה תל אביב 2016 | צילום גיא יחיאלי עיריית תל אביב יפו | CC BY-NC 2.0

אחרי שנתיים מורטות עצבים של ביטולים, דחיות ושינויים במצעדי הגאווה, החליטה עיריית תל אביב-יפו לתכנן קדימה ולקבוע מעכשיו את המועדים של שני המצעדים הבאים: מצעד הגאווה 2022 יתקיים ב-10.6.2022 ומצעד הגאווה 2023 יתקיים ב-9.6.2023.

“בעינינו, בבירת גאווה מרכזית ובינלאומית כמו תל אביב-יפו, הראייה והתכנון קדימה קריטיים להיערכות מקצועית ואיכותית למגוון האירועים, וכן לאפשרות מיצוי הפוטנציאל התיירותי”, הסביר איתי פנקס ארד, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הלהט”ב, “החזרה לשבוע השני של יוני עשויה לאפשר את קיום האירועים במזג אוויר אולי מעט יותר נוח משחווינו במצעד האחרון”.

בעיריית תל אביב -יפו לוקחים בחשבון שמגפת הקורונה עדיין כאן וייתכן שהיא לא בהכרח תתיישר עם התכנון המקדים, אבל בוחרים להסתכל על חצי הכוס המלאה ועל התכנון שמאפשרת קביעת התאריכים העתידית.

“גם אם לא כל ההתפתחויות העתידיות של מגפת הקורונה נמצאות בשליטתנו, אנחנו בוחרים לראות את חצי הכוס המלאה בשינויים שמתחוללים לטובה, הודות לפרויקט הלאומי והעולמי של חיסון האוכלוסייה, והעלייה ברמת הטיפול בחולים”, מסביר פנקס-ארד, “כך או כך ובכל מקרה, כבר השנה הוכחנו שעם תיירים או בלעדיהם – המצעד הוא חלק בלתי נפרד ואחד מהסמלים המובהקים של העיר שלנו, אירוע שיש בו מקום לכל גווני הקהילה הגאה, חבריה ומאבקיה למען זכויות – וכך הוא יישאר”.

בתוך כך, בשבוע שעבר החלה הריסת מבנה המרכז הגאה, שהוקם בהחלטה ההיסטורית של ראש העירייה רון חולדאי וביוזמת איתי פנקס ארד לטובת הקהילה הגאה. המרכז מעניק שירות ותמיכה גם בתקופות המורכבות ביותר של הקורונה, והפך מאז הקמתו ב-2008 ללב הפועם של הקהילה. לנוכח הצרכים הקהילתיים והקהלים המתרבים, באותו המקום יוקם הפרויקט הלהט”בי הגדול בתולדות המדינה – מבנה חדש בהשקעה של 30 מיליון שקלים, שיעמיד את המרכז הגאה בשורה הראשונה של המוסדות הגאים בעולם.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגב

    נראה אותם עושים את מצעד התועבה ב”אום אלפאחם” או בכל עיר או יישוב ערבי!!! לא הרבה מהם ייצאו בשלום משם!!!!!!!!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן