fbpx

ערב מחווה לאמנית SOPHIE בציון שנה למותה

ב- 27.1 יערוך 'האוזן' אירוע מחווה צבעוני לציון שנה למותה של אמנית המוזיקה 'סופי' | הערב ייערך בשיתוף עם 'פרויקט גילה' וכל ההכנסות ממכירת הכרטיסים יועברו לארגון
סופי

בלילה של ה-30 בדצמבר 2020 נהרגה באופן טראגי האמנית והמוזיקאית סופי קסאון. סופי נפלה ממרפסת ביתה באתונה עליה טיפסה בניסיון לצלם את הירח הראשון של השנה החדשה.

סופי הייתה מוזיקאית, מפיקת תקליטים, זמרת יוצרת ודי.ג’יי פורצת דרך שהפכה במהרה לנושאת הדגל של מוזיקת ההייפר-פופ והפי-סי מיוזיק. היא התפרסמה בזכות סגנונה הייחודי שכלל שילוב של מוזיקת דאנס, טרנס ופופ מסונטז, הייתה מועמדת לגראמי על האלבום האלקטרוני הטוב ביותר והפיקה שירים בשילוב הסאונד הייחודי שלה לאמנים רבים בהם צ’ארלי XCX, וינס סטייפלס, קים פטרס ומדונה.

סופי הייתה ידועה בשמירה על האנונימיות שלה והמעיטה בחשיפה תקשורתית, מתוך רצון להעניק את הבמה למוסיקה. בראיונות המעטים שהעניקה לתקשורת נהגה להסתיר את זהותה באמצעות מיסוך קולי וכיסוי חלקים מגופה, מה שהוסיף לתחושת המסתורין שאפפה את דמותה. חלק מהפרשנים האשימו אותה ב”ניכוס נשי” מתוך הנחה שסופי היא גבר המשתמש בשם במה נשי.

עם יציאתו של הקליפ “It’s Okay to Cry” באוקטובר 2017, נחשפו לראשונה קולה ודמותה של סופי, שהופיעה בקליפ עירומה על רקע עננים. לאחר צאת הקליפ חשפה סופי את זהותה הטרנסית ובהמשך עברה תהליך התאמה מגדרית לעיני הציבור.

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

ב- 27.1 יערוך האוזן אירוע מחווה צבעוני, בועט ומרגש לציון שנה למותה של סופי וכדי לחגוג את המורשת האדירה של סופי. לשם כך, גוייסו אמנים ואמניות ייחודיים, בהם גם חברי הקהילה הלהטב”קית אשר נרתמו ליצירת מחווה לאמנית שמהווה סמל עבורם.

בערב יתקיימו הופעות מחווה למוסיקה של סופי לצד שירים מקוריים של האמנים המקומיים, דראג, פרפורמנס, וידאו-ארט ועוד אשר יהפכו למסיבת הייפר-פופ חתרנית. ערב המחווה מתקיים בשיתוף עם עמותת ‘פרויקט גילה’ להעצמה טרנסית, כאשר כל הכנסות הכרטיסים יועברו כתרומה לפרויקט גילה.

ה-“אוזן” (לשעבר האוזן-בר) שחזרה לאחרונה משיפוץ מסיבי במועדון ויצאה לתקופת הרצה, מפיקה אחת לתקופה ערבי מחווה במטרה לחגוג את מורשתם המוסיקלית והתרבותית של אמן/נית פורצי דרך וזאת בעזרת מוסיקאים, אמנים בולטים בסצנה המקומית המושפעים מאותה מורשת.

מבין ערבי המחווה האחרונים שהפקו: ערב מחווה לענבל פרלמטר וערב מחווה ל-BJORK כאשר בכל אחד מהערבים השתתפו כ-10 אמנים ואקטים מהסצנה המקומית.

[add_single_eventon id=”52201″ event_parts=”no” ev_uxval=”1″]

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן