fbpx

קלאסי שזה גאה

המשכילע מבית חברותא ופרויקט 'String Theory Jerusalem' מזמינים אתכם לערב מוזיקה קלאסית שיעלה על נס את תרומתם המוזיקלית של צ'ייקובסקי, שופן, ודמויות להט"ביות נוספות, ויכלול ביצועים עם 'טוויסט קווירי' ליצירות קנוניות מוכרות
תזמורת

לכבוד החורף הירושלמי הסוער, המשכילע מבית חברותא ופרויקט ‘String Theory Jerusalem’ דואגים לכם לאירוע חופשת סמסטר מחמם במיוחד: ערב של מוזיקה קלאסית גאה. נתכנס בשכונת המושבה היוונית הציורית כדי לשמוע, להנות ולחגוג רגעים מוזיקליים מוכרים לצד יצירות עכשוויות יותר, בליווי של כיבוד קל, יין וסיידר חם.

הערב יעלה על נס את תרומתם המוזיקלית של צ’ייקובסקי, שופן, ודמויות להט”ביות נוספות, ויכלול ביצועים עם ‘טוויסט קווירי’ ליצירות קנוניות מוכרות. בערב יהיה לנו גם את העונג להציג את יצירותיה של המלחינה הלהט”בית העכשווית טליה ארדל, בביצוע המלחינה עצמה.

מנחה הערב הוא אריאל אלוורז־פריירה, פעיל בקהילה הדתית הגאה. אריאל הוא בוגר האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים וניגן אבוב במסגרות רבות, ביניהן הסינפונייטה הישראלית בבאר־שבע, התזמורת הקאמרית הישראלית, התזמורת הסימפונית חיפה, התזמורת הסימפונית אשדוד והתזמורת הסימפונית ירושלים.

הערב פתוח לקהל הרחב.

בהרכב:

טליה ארדל, הצ’לנית הראשית של התזמורת הסימפונית ירושלים ולשעבר צ’לנית ראשית של אנסמבל סולני תל אביב. ילידת 1991, ירושלמית ובוגרת האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים. הרפרטואר שלה כצ’לנית כולל מוזיקה קדומה, רפרטואר צ’לו קלאסי, יצירות מודרניות בסגנון פולק, ג’אז, רוק, עולם ואימפרוביזציות חופשיות. לצד אלה, טליה פעילה כמלחינה, מעבדת וזמרת, מבצעת מוזיקה משלה בקלאסיות ואחרות וכותבת לתיאטרון ולמחול.

אורי אלקיים, זמר אופרה יליד 1990. אורי שירת בתזמורת צה”ל והופיע כזמר באופרה הישראלית. ב־2021 התפרסם אחרי שהופיע בדראג מלא בקונצרט של התזמורת הסימפונית ירושלים עם אריה שנכתבה לקול נשי. הופעה ססגונית זו ניפצה תקרת זכוכית נוספת בכל הקשור לנראות להט”בית בתחום התרבות הקלאסית. מחוץ לבמת האולמות, אורי מבצע מופעי דראג תחת השם “מיס סיסטרטה”.

רפאל סקורקה, פסנתרן יליד 1988. את לימודי הפסנתר החל בגיל 8 בקונסרבטוריון למוסיקה בכרמיאל וסיים את שירותו הצבאי בשנת 2009 כמוזיקאי מצטיין. רפאל הוא בעל תואר ראשון במוזיקה מהאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, בעל תואר שני במוזיקה ממכון קליבלנד למוזיקה (CIM), וכיום ממשיך שם לימודיו לתואר השלישי. רפאל הופיע כסולן בתזמורות רבות בישראל, ביניהן התזמורת הסימפונית ירושלים, התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, אנסמבל סולני תל אביב, הסינפונייטה הישראלית באר שבע והתזמורת הסימפונית אשדוד. הוא גם השתתף במספר פסטיבלי מוזיקה יוקרתיים בחו”ל וזכה במספר תחרויות בישראל.

לרכישת כרטיסים: לחצו כאן

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן