fbpx

מופע המחווה הבין לאומי לזכרו של ג’ורג’ מייקל חוזר לישראל

מופע המחווה הבינלאומי לג'ורג' מייקל חוזר לישראל עם עשרות ביצועים לשירים האהובים בליווי הרכב של 10 נגנים וזמרים, בהם חברי ההרכב המקורי של ג'ורג' מייקל ו-wham!
רוב למברטי 2022
צילום: אלון לוין

שש שנים לאחר פטירתו הפתאומית של ג’ורג’ מייקל, ושלוש שינם לאחר שעלה לראשונה בישראל, מופע המחווה הבין לאומי לזכרו של ג’ורג’ מייקל בכיכובו של רוב למברטי חוזר לישראל ל-2 מופעים רצופים בליווי הרכב של 10 נגנים וזמרים, חלקם חברי ההרכב המקורי של ג’ורג’ מייקל.

המופע George Michael Relived – The Freedom Tour הוא מופע חגיגי ומרגש של שירים ומוזיקה, אשר לוקח את הצופה למסע דרך רפרטואר עמוס קלאסיקות בביצועים מופתיים של הסולן הבריטי רוב למברטי, המתהדר בדמיון חיצוני מפתיע לכוכב הגדול ונשמע בקולו זהה למקור.

המופע מתקיים בליווי הרכב של 10 נגנים וזמרים, ביניהם, נגן הסקסופון – דייוויד בפטיסט מאז ימי Wham, קרלוס הרקולס – המתופף המקורי של ג’ורג’ מייקל וזמרת הלווי סמנתה אנטואנט סמית ששרה עם מקהלת הגוספל הקהילתית שהופיעה עם ג’ורג’ מייקל.

רוב למברטי, החל את דרכו המוזיקלית בתחרות קריוקי בפאב מקומי שם ביצע גרסת כיסוי לשירים של מייקל. מאז, הוא מופיע ברחבי העולם, זוכה להערכה מתמשכת כזמר מצליח בפני עצמו, ולהצלחה רבה עם מופע המחווה.

“בשנת 1991, עבדתי בנורת’מברלנד, בתקופה שבה טרנד הקריוקי רק נכנס לעולם הבידור”, סיפר למברטי בראיון ל-WDG שנערך לפני ביקורו הראשון בישראל, “באחד הערבים חבר שלי רשם אותי לעלות ולשיר. אהבתי כ”כ לשיר שמאז עליתי כל שבוע לשיר על הבמה, והאמת שהיה זה מפעיל הקריוקי שציין לראשונה שהקול שלי דומה לקול של ג’ורג’ מייקל. עם סיום חוזה העבודה שלי חזרתי ללינקולנשייר, שם התקיימה במקרה תחרות קריוקי בפאב מקומי. רשמתי את עצמי והופעתי עם ביצוע גרסאות של Faith ושל Don’t Let The Sun Go Down On Me. התחרות צולמה בוידיאו, והיו לי חברים שדאגו שהאנשים הנכונים יראו וישמעו אותה, והנה אני כאן אחרי כל השנים האלה”.

ג’ורג’ מייקל נחשב לאחד מכוכבי הפופ הגדולים בהיסטוריה שהיה פעיל לאורך 4 עשורים בהם מכר למעלה מ-100 מיליון עותקים מאלבומיו. המופע הגיע לישראל לראשונה ב-2019 לערב אחד סולד אאוט. עקב הביקוש הרב החליטו המארגנים להפיק השנה שני מופעים יום אחרי יום.

עוד בנושא:  דניאל בעלי – הצגה נפלאה שצריכה להסתובב בכל הארץ

THE FREEDOM TOUR starring ROB LAMBERTI |  שישי ושבת 21-22.10.2022 בשעה 21:30 | רידינג 3 תל אביב

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן