fbpx

ג’סיקה קירסון בהופעה בת”א

ג'סיקה קירסון, היענטא האהובה בארצות הברית מגיעה להופעה ראשונה משלה בתל אביב
גסיקה קארסון

בימים אלו נמצאת ג’סיקה קירסון בעיצומו של סיבוב הופעות עולמי, אליו התווספה ברגע האחרון הופעה בתיאטרון הבימה בת”א, אותה יחמם הקומיקאי דניאל ריאן ספולדינג שמגיע במיוחד להופעה.

קירסון, הקומיקאית היהודיות המפורסמות ברחבי ארצות הברית (עם מאות אלפי עוקבים ברשתות), היא פרפורמרית בחסד עליון ובעלת דמויות קומיות מגוונות ומגוחכות כמו; יענטע, סבתא יהודייה, אמא שמרנית והבן ההומו שלה ועוד. סרטוני הדמויות הקומיות שלה צברו למעלה מ-200 מיליון צפיות ברשתות החברתיות. הקהל שלה הוא רב דורי מה שמאפשר לקבוצות גדולות של חברים ומשפחה לבלות בילוי לילי ביחד.

ג׳סיקה זכתה בפרס “הקומיקאית הטובה ביותר” על ידי עמותת MAC בניו יורק וקיבלה את פרס חיי הלילה היוקרתי עבור “הסטנדאפיסטית הטובה ביותר” וכמו כן, הופיעה בנטפליקס, CNN ,MTV ,VH1 ו HBO.

ג’סיקה הפיקה את ה-Hysterical של FX – סרט תיעודי ארוך שהוקרן בבכורה בפסטיבל -SXSW 2021. הסרט בוחן את הנוף המשתנה של נשים בסטנד-אפ וכולל את מרגרט צ’ו, ניקי גלזר, צ’לסי הנדלר, פורצ’ן פיימסטר וקומיקאים בולטים נוספים.

ג׳סיקה מופיעה באופן קבוע ב-Comedy Cellar והופיעה ב- The Tonight Show עם ג’ימי פאלון וג’יי לנו, ולאחרונה שיחקה ושימשה כיועצת מפיקה וכותבת בסרט “הקומיקאי” של רוברט דה נירו. בזמנה הפנוי, ג’סיקה גם כותבת תוכן לתוכנית של הווארד סטרן, שם היא מפיקה ומככבת.

אל תפספסו את ההזמנות לראות אותה לייב בביקור הקצר שלה בארץ.

יום חמישי, ה 6 ליולי בשעה 21:30 – בתיאטרון הבימה בתל אביב

עוד בנושא:  ריצ'רד III בכיכובה של יבגניה דודינה בהטבה לקוראי וודג'

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן