fbpx

עם הוודג’ ל-2022 – כל הסיבות והמסיבות לתחילת השנה האזרחית

ה-31.12 הוא סיבה למסיבה, במיוחד כשהוא יוצא בשישי. לקראת הסופ"ש החד פעמי הכנו לכם רשימה של כל המסיבות, כדי שתוכלו לחגוג את הסילבסטר, את נובי גוד או את השנה האזרחית החדשה, לבחירתכם
20220NYE
pexels | cc0

תקראו לו סילבסטר, נובי גוד או השנה האזרחית החדשה, כך או אחרת אי אפשר להתעלם מה-31.12, במיוחד כשהוא מגיע אחרי שנתיים של מגיפה, ועוד נופל על יום שישי!

התאריך הזה הוא סיבה למסיבה, ואין מצב שאנחנו נפספס את הסיבה הזו לעוד סופ”ש של אירועים ומסיבות.

“מסיבות הסילבסטר הן תמיד המסיבות הכי הכי שמחות”, מסביר לנו יגאל רענן מליין הפופרינג, “ופופרינג סילבסטר היא אחת ממסיבות הדגל. תמיד עשינו סילבסטר גם כשהוא נפל על אמצע השבוע, השנה זה יוצא יום שישי שזו עוד סיבה למסיבה”.

אירועי הסילבסטר השונים מתנקזים לרגע אחד ספציפי – חצות הלילה כשהשנה הנוכחית יוצאת והשנה החדשה מתחילה, אבל כשמדובר במסיבות, זה אף פעם לא כל כך פשוט.

“במסיבות סילבסטר יש שני פיקים”, מסביר רענן, “יש את אלה שרוצים להגיע מוקדם ולהיות בחצות במועדון לספירה לאחור ולנשיקה, ויש את אלה שאף פעם לא יגיעו לפני חצות”.

אז גם אתם מאלה שחוגגים לפני הנשיקה, במהלכה או אחריה, לקראת הסופ”ש הכנו לכם רשימה של כל האירועים הגאים, מסיבות וקוקטיילים, עמוסים ורגועים, כדי שתוכלו למצוא את האירוע שמתאים לכם ולחגוג את הסילבסטר, את נובי גוד או את השנה האזרחית החדשה, לבחירתכם.

יום חמישי 30.12

חסרי הסבלנות שביניכם יכולים להתחיל לחגוג לפי שעון אוסטרליה ולצאת למסיבות הסילבסטר שנערכות כבר ביום חמישי.

בלאונג’ של אברהם הוסטל פותחים את 2022 עם אירוע שיא חד פעמי של הליין החברתי ה-IRL וליין הניינטיז המנצנץ של האברהם הוסטל, שמתאחדים לערב כפול ומיוחד שכולו פאן.

גם בליין המזרחי הצעיר חביבי חוגגים את הסילבסטר כבר ביום חמישי עם דיג’יי קובי שאלתיאל במסיבת להיטים בקצב ישראלי מזרחי, ובהמשך הלילה הופעת פריצה נוצצת וזוהרת של הזמרת אדרת.

עוד ביום חמישי – ה-CRUSH, ה-MIX וה-LIMA-DAY מתאחדים למגה איווט בארט קלאב. ערב אחד. שתי רחבות. שלושה ליינים וארבעה דיג’איים – דניאל מריומה, גיא לנץ, עמי יחזקאל ואיל גני. פופ, היפ-הופ ומיינסטרים. למרות שהמסיבה מתקיימת בחמישי, גם כאן תוכלו להתנשק – בשעה 02:00 בדיוק תתקיים הספירה לאחור ונקבל את השנה החדשה, כי מה זה כבר משנה יום פה יום שם.

יום שישי 31.12

קבלו מידע לגמרי אמיתי: אחת ל-2022 שנים הסילבסטר יוצא ביום שישי. מדהים, נכון? מתמטיקה. לכבוד המאורע הכל-כך יוצא דופן הזה, החליטו באוזן ללכת על הפקה מוגזמת במיוחד, אמריקן-ביוטי, או, אם תרצו: מסיבת קולג’ אמריקאית. זאת הזדמנות להשתכר, לאבד שליטה לחלוטין, להקיא על הברמן ולהזמין את המאבטח לדייט. יום למחרת תוכלו לומר שהייתם כל כך שיכורים ואתם לא זוכרים כלום (למרות שתכל׳ס אתם זוכרים הכל). זה גם הזמן לזרוק מילה על השיפוץ שעבר המקום ועל ההזדמנות שלכם לחנוך את המועדון המושקע עם 2 רחבות + לאונג’ חדש מהניילונים.

המאש סנטרל חוגג במסיבה טראשית במיוחד עם דיג’יי קיארה דופלה ונאמברים של מלכת הדראג והכוכבת קיי לונג שהוכנו במיוחד בשביל המסיבה.

ואיך אפשר בלי מסיבת הסילבסטר המיתולוגית של הפופרינג. המסיבה, שתתקיים במועדון האילבן, תתחיל כבר בשעה 22:30 כדי שתספיקו להרים דרינק ולספור לאחור בחצות לקראת 2022.

ושוב, אם אתם מהמקדימים,  תוכלו להתחיל את הערב בבאר הלילה שהופך לערב אחד לקלאב של החיים עם די ג’י מוטי סין, ועם עמדת קעקועים בחינם, או בבאר השפגאט במסיבת השנה האזרחית המסורתית החל מהשעה 21:00.

[add_single_eventon id=”51551″ ev_uxval=”1″]

[add_single_eventon id=”51902″ ev_uxval=”1″]

[add_single_eventon id=”51612″ ev_uxval=”1″]

[add_single_eventon id=”51898″ ev_uxval=”1″]

[add_single_eventon id=”51904″ ev_uxval=”1″]

[add_single_eventon id=”51238″ ev_uxval=”1″]

יום שבת 1.1.2022

לכל סילבסטר יש מוצאי סילבסטר, או בשפה שלנו – אפטרים. אם יישארו לכם כוחות, הפוראבר ממלא לכם את השבת עם שתי מסיבות – מסיבת הסילבסטר באומן 17 החל מהשעה 12:00 בצהריים, ואפטר סילבסטר בזיזי בשעות הערב.

את כל אירועי השנה החדשה תוכלו למצוא בלוח האירועים החדש של WDG! מכירים אירוע שפספסנו? הוסיפו אותו ללוח

[add_single_eventon id=”51794″ ev_uxval=”1″]

[add_single_eventon id=”51910″ ev_uxval=”1″]

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן