fbpx

מפגן נשיקות נגד להט”בפוביה

אהבת חינם - מאות השתתפו במפגן נשיקות בסניף של רשת סופרמרקטים גדול בבריטניה, לאחר שזו העירה לזוג קונים שהחזיק ידיים
מגפן נשיקות2

תומאס ריס ובן זוגו ג’וש עשו קניות בסניף של רשת הסופרמרקטים סיינסבורי בהאקני, כשהם מחזיקים ידיים. לדבריהם, לאחר שסיימו את הקניות ושילמו על המצרכים, אחד המאבטחים לקח אותם הצידה והזהיר אותם כי אחד הלקוחות התלונן על כך שהם החזיקו ידיים והפגינו חיבה בפומבי.

בעקבות המקרה, צייץ ריס בטוויטר: “לחסיד שהתלונן על כך שאני וחבר שלי החזקנו ידיים, ולמאבטח שהרגיש את הצורך לקחת אותנו הצידה ו”לדבר” איתנו: [אימוג’י של אצבע משולשת]”

תגובתה של הרשת הייתה מעליבה גם היא, כאשר בעקבות הציוץ של ריס, פנה אליהם נציג שירות הלקוחות של הרשת והציע להם פיצוי של 10 ליש”ט כמחוויה של רצון טוב. ריס סירב לפיצוי וענה כי הוא מעדיף שהחנות תדריך את עובדיה בנושאים להט”בים.

אבל ריס לא היה צריך להמתין שרשת החנויות תעשה זאת. בעקבות המקרה החלה להתארגן מחאה נגד הרשת, במסגרתה הוצע לקיים מפגן נשיקות בסניף בו ארע המקרה.

“בואו בשבת בשבע בערב אל סניף סיינסבורי”, כתבו מארגני המחאה, “החזיקו ידיים, התנשקו, ותגידו לסיינסבורי – עד כאן!. אה.. ותזמינו עוד אנשים”.

ואכן, ביום שבת בערב, הגיעו אל הסניף עשרות זוגות מאותו המין, נכנסו אל הסניף ופשוט התנשקו, אל מול עיניהם המשתאות של העובדים והלקוחות.

“בשנה בה אנו עדים ליותר ויותר תקיפות נגד הקהילה הגאה, הגיע הזמן שחברה כמו סיינסבורי, שהרוויחה מעל 500 מיליון ליש”ט רק השנה, תשתמש במשאבים שלה על מנת לוודא שמקרים להט”בפובים יהפכו לנחלת העבר”, אמרו מארגני המחאה, “פיצוי של 10 ליש”ט פשוט לא מספיק”.

מפגן נשיקות

עוד בנושא:  #מישהו פעם תקף אותי ככה - קמפיין הגאווה הבועט של טיקטוק

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן