fbpx

השטן לובשת פראדה – סיור האופנה של עיריית ת”א

לכבוד שבוע האופנה, עיריית תל אביב ונונה שלאנט מזמינות אתכם לסיור מעצבים בעיר
nona_fashiontour

צילום: דני יוספי


לקראת שבוע האופנה ‘גינדי תל־אביב’, מנהלת עיר עולם ותיירות בעיריית תל אביב-יפו בשיתוף עם אמנית האופנה נונה שלאנט, מזמינים את הקהל הרחב למסע מרתק בעיר עם הכי הרבה סטייל בישראל, על המעצבים הישראלים המבטיחים, הטרנדים השווים והלוק המנצח.

במהלך הסיור המשתתפים יבקרו בסטודיו של המעצבת אפרת קסוטו, שעיצבה תלבושות לליידי גאגא ויצרה קולקציית תכשיטים עם המעצב אלון לבנה. לאחר מכן, המשתתפים יזכו לפגוש את האמן זאב אנגלמאייר ואת שוש קוטור (שושקה), המוזה של בית העיר,  בתערוכה ייחודית שמציגה אופנה אוונגרדית וגרנדיוזית, שם יוכלו לעלות על עקבים ולנסות לשמור על הקצב.

עוד בבית העיר יפגשו המשתתפים את מעצב האופנה עידו וולפמן שיחשוף את המותג mardo.

בהמשך הסיור יגיעו המשתתפים לבוטיק האופנה של איתי לפיד, בו מוצגים התכשיטים שהוא מעצב ופריטים נוספים של מעצבים ישראליים בלבד. איתי יספר על תעשיית האופנה בישראל ועל עבודתם של אומנים ומעצבים ישראליים- גם בהיבטים כלכליים.

את הסיור תנחה אמנית האוונגרד נונה שלאנט. נונה, שחיה, נושמת ואוכלת אופנה, עצמה אוהבת מאוד את תחום האופנה האלטרנטיבית, ויתרה מזאת, מספרת כי היא מאמינה באופנה ובמעצבים הישראליים בארץ כשהיא לובשת תמיד רק פריטים כחול לבן.

היא הופיעה במגזיני אופנה בינלאומיים כמו ווג איטליה ומגזין גלאמור. נונה עצמה אוהבת מאוד את תחום האופנה האלטרנטיבית, ויתרה מזאת, מספרת כי היא מאמינה באופנה ובמעצבים הישראליים בארץ כשהיא לובשת תמיד רק פריטים כחול לבן. מאחורי הדמות עומד רוני שוקרון, יזם וארט דירקטור שבימים אלו עובד על תצוגות אופנה אלטרנטיביות להמשך הדרך בשיתוף פעולה עם גופים שונים, ביניהם עיריית תל-אביב יפו.

השטן לובשת פראדה – סיור מיוחד לשבוע האופנה | יום שישי, 10.03.2017 יום שישי, 17.03.2017 | בין השעות 11:00 ל-13:00. עלות הסיור: 70 ₪, הנחות למחזיקי דיגיתל ואזרחים ותיקים | פרטים מלאים והרשמה באתר 

עוד בנושא:  מה הקשר בולבול על חולצה?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן