fbpx

מה הקשר בולבול על חולצה?

הדפסים יחודיים שהוכנו עבור הגיליון העשירי והחגיגי של מגזין "ביד" הפכו לחולצות וגופיות מקוריות, המשלבות בין מיניות, מיתוג, אופנה, פסיכודאליה ומוסיקה
ביד-RAVEN

בסוף השבוע הקרוב יתקיים אירוע ההשקה של הגיליון העשירי של מגזין “ביד”, גיליון חגיגי שהוא בעצם ספר עב כרס של 332 עמודים בכריכה קשה, המציגים הפקות עבר של המגזין לצד הפקות חדשות.

לכבוד יציאת הספר יצרו “ביד” שיתוף פעולה ייחודי עם האמן והמעצב זיו נקוה ליצירת ויז׳ואלים מעולם האופנה.

הויז’ואלים, שנוצרו במיוחד עבור הספר, מציגים פרינטים של העורב (Raven) הניתנים לצפיה בכמה מישורים. במבט ראשון כל מה שנגלה לעין זה צורות, חלקן גיאומטריות חלקן אובליות, אך ככל שמעמיקים וצוללים פנימה מגלים שהצורות האלו הן בעצם תמונות של א.נשים, או במקרה הזה – תמונות עירום של גברים נועזים שהגיעו להצטלם למהדורה החדשה של “ביד” .


המטרה הראשונה והעיקרית של שיתוף הפעולה היתה להעניק רובד נוסף לנושא העירום האומנותי או עירום כאומנות בכלל, ולשלב בין מיניות, מיתוג, אופנה, פסיכודאליה ומוסיקה.

לצורך המטרה יזמו צוות ”ביד” הפקה מיוחדת שהתמונות ממנה עברו עיבודים גרפיים ועריכה אצל נקוה (Raven Eye) שיצר 3 פרינטים יחודיים ומעניינים עבור הספר. מעבר למהדורה מודפסת יצר נקוה (Raven Eye) וידאו ארט שילווה את אירוע ההשקה ויוקרן על המסך במהלך ערב ההשקה.

בנוסף לשילוב הפרינטים במהדורה החדשה, עיצבו צמד המוחות שמאחורי היצירה קולקציה מוגבלת של גופיות וטי שירטים עם ההדפסים, 6 דגמים אם לדייק.

את הגופיות והחולצות הקלילות והנעימות, העשויות 100 אחוז כותנה עם הדפסה דיגי-משי איכותית, ניתן לרכוש כבר עכשיו במחיר ידידותי לכל כיס. אז אם בא לך פריט ייחודי (במהדורה מוגבלת), מיוחד (איפה עוד תראו בולבול על חולצה?) שכולו כחול לבן, ועל הדרך לתמוך באומנות ישראלית גאה – לחצו פה וקדימה להזמין .

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן