fbpx

“בואו להחיות יחד איתנו את הפורנו הגאה הישראלי”

מגזין הפורנו הגאה 'ביד' יוצא לדרך בהפקת המהדורה העשירית והחגיגית שלו, שתצא לאור בכריכת ספר עבה בן כ-300 עמודים, ומזמנים אתכם לרכוש את הגיליון החדש בקמפיין מימון המונים | "בתקופה שמנסים לצנזר את הקהילה הגאה זה המקום שלנו להראות נוכחות גלויה ולמחות"
ביד מגזין 2023 - 3

מגזין ‘ביד’, מגזין הפורנו הגאה הראשון בישראל, אשר נוסד בשנת 2010, במטרה לתת במה לאמנים להביע את יצירותיהם סביב השדה הגברי, יוצא לדרך בהפקת המהדורה העשירית והחגיגית שלו, שתצא לאור בכריכת ספר עבה בן כ-300 עמודים.

המהדורה העשירית של המגזין תאגד בתוכה גיליונות קודמים מהעבר, לצד הפקות חדשות ותכיל בעיקר תוכן סקסי, מיני, הומואירוטי, חושפני, פורנוגרפי, לא מצונזר, פוליטי, בועט, גברי ומגדרי.

מגזין ‘ביד’, לדורותיו, הציג בעיקרו עבודות של אמנים ישראלים וצילומים אמנותיים ותמונות חושפניות של גברים ישראלים מקומיים, לעיתים גם כאלו שמוכרים לנו יותר, כאשר אנחנו עשויים לפגוש בו את המוכר בפיצוציה השכונתית ולצידו, גם את הבחור שפגשת אתמול בבר או את זה שרקד לידך בקלאב.

הרחק מלב הקונצנזוס, המגזין נותן במה לעירום הגברי בתפארתו ולחבריה הייחודים של הקהילה. במגזין תוכלו לעיין בצילומים, כתבות, איורים, שירה ובכל מה שעוסק בפאלוס, איבר המין הגברי. המוצגים במגזין הינם לרוב ישראלים, אנשים רגילים, כמוני – כמוך, ובחירתם נעשית על פי מידת הפוטוגניות שלהם, וכמובן הסכמתם להיחשף ולשתף. הסטנדרטים המקובלים, אינם מקבלים ביטוי בבחירת המוצגים, לא גובהם ולא מבנה גופם משפיעים על בחירתם. המגזין זוכה להצלחה בארץ ובעולם וניתן להזמינו באונליין, כאשר באמסטרדם ובברלין הוא נמכר בחנויות, ואף הרחיק לכת והגיע עד לאוסטרליה, קנדה, דובאי, דרום אפריקה וטוקיו, שם הזמינו אותו במיוחד.

ההפקות החדשות שישולבו בגיליון העשירי מתרכזות בנושא המחאה, ומתמקדות במסר שאת הקהילה הגאה לא מצנזרים.

“ההפקות כוללות התייחסות למחאה שמתקיימת כבר חצי שנה”, מסבירים מפיקי המגזין, “מגזין ביד בייחודו מגזין עצמאי ללא צנזורה שמרנית ומציגה עירום באופן גלוי. בתקופה שמנסים לצנזר את הקהילה הגאה, מתקצבים במשרד החינוך תוכנית למחיקת הזהות הלהטבית כ285 מיליון ש”ח. זה המקום שלנו להראות נוכחות גלויה ולמחות. הפקה אחד שיצרנו הייתה אוסף של שלטי מחאה לצד ועל המודל עצמו, להנכיח את המסר באופן ישיר כמו בקפלן. לצערינו לא יכלנו לצלם זאת בהפגנה אז מצאנו לוקיישן קרוב שיחדד את הקונספט”.

על מנת שהפקה הזו תוכל לקרות ולהתממש, פונים המפיקים לקהל הרחב בקמפיין מימון המונים לטובת מימון עלות הפקות הדפוס בלבד. בתמורה לתמיכה וסיוע במימון, ניתן יהיה ליהנות מתשורות שונות, בהן קבלת גליון מס’ 1 של המגזין, לוח השנה המיוחד שהופק כחלק מגיליון מס’ 8, שוברי קעקועים ועד העתקים של הספר של גיליון ה 10.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

“בתקופה זו במדינתנו, מרגיש הצורך לצאת להשפיע ברחובות וגם להראות שאין עלינו צנזורה. שמח ומתרגש, מחכה ומצפה, לראות אתכם לוקחים איתנו חלק בהשתתפות הפקת הגיליון העשירי של המגזין. מכינים לכם הפתעות נעימות, מעוררות השראה”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן