fbpx

המעגל | רוויה בלום

הסינגל השני של הזמרת יוצרת רוויה בלום נכתב לאחר מפגש בין רוויה לאחיה הגדול, במהלכו הם גשרו על פערים של עשר שנים בהן לא דיברו מעולם על נטיותיה והדרך השונה בה בחרה לחיות
רוויה בלום
מתוך הופעה חיה בדארמה בר | יותם שחר

רוויה נולדה וגדלה בבית דתי, ולמרות שמגיל 16 הצהירה מול הוריה את נטיותיה המיניות היא מעולם לא ניהלה שיח פתוח עם אחיה הגדולים בנושא. עד אותו היום בו נפתח שיח שהוביל את כל המשפחה להתכנס לתהליך של הכרה ושיתוף אחד עם השני.

“אחי בא אליי יום אחד וביקש לדעת הכל. התרגשתי מאוד, היו רגעים שצחקנו, רגעים שבכינו. ראיתי שכאב לו שהוא לא היה שם בשבילי בכל השנים האלה. התחבקנו חיבוק של אחים, שלא היה 10 שנים. אבל אחי לא הסתפק בכך, והחליט לכנס את כל המשפחה למפגש. אני זוכרת שישבנו במעגל, אבא אמא ושלושת אחיי הגדולים, רק אנחנו, נעמדתי וכולם כבר ידעו, עשור אחרי שכבר יצאתי מהארון – אבל אני מעולם לא אמרתי את זה בקול. פתאום נפתח עוד ארון שקוף שסגר עליי כל השנים. הרגשתי שהפחד והטאבו סביב הנושא הזה התפוגג. התגלתה אהבה וקבלה ללא תנאי.

אני רואה חשיבות בשיתוף הסיפור שלי כדי לעורר תקווה והזדהות בקרב אנשים שחווים את מה שחוויתי, שאולי מפחדים לשתף ולהיחשף לעולם, וגם לצד השני – המשפחות שלנו, שגם הן חוות “יציאה מהארון” ולא תמיד קל לקבל ולהתמודד”.

“המעגל” הוא עוד פיסה מהאלבום “חיבור נקודות” שמכיל חמישה שירים. כיום רוויה החלה להופיע עם הרכב וגם בהופעות סולו, ומתחילה לצבור סביבה קהל נאמן.

עוד בנושא:  אמבטיה - סינגל בכורה חשוף של הזמר והיוצר יובל גלבוע

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן