fbpx

דבר אליי במרשמלו

עזבו אתכם מסרטון ביוטיוב או תמונה באינסטגרם. לאחיה של קייט מידלטון יש דרך חדשה להפוך את היציאה מהארון לרכה, מתוקה ואוורירית
boomf

יציאה מהארון היא תהליך מורכב וארוך, והפעם הראשונה בה אנו מוכנים להצהיר על עצמנו מול כל העולם  עשויה להיות קשה. זו הסיבה שיש כאלו שבוחרים לצאת מהארון בסרטון יוטיוב, יש כאלו שכותבים מכתב ויש כאלו שמעלים תמונה מסגירה לאינסטגרם.

חברת boomf, המייצרת קוביות מרשמלו עליהן ניתן להדפיס כל מסר ותמונה, מציעה דרך נוספת, מתוקה ומקורית, לצאת מהארון – באמצעות קוביות מרשמלו עליהן ניתן להדפיס כל מסר. המרשמלו הדעתני נמכר בעיקר כמתנה, (הוא רך יותר מכרטיס וטעים יותר מפרחים) אבל לדברי החברה הוא יכול להיות דרך מצוינת להעביר כל מסר חשוב, כולל יציאה מהארון.

בסרטון האחרון שלהם החליטה החברה להדגים את הדרך בה קוביות המרשמלו יכולות לסייע ביציאה מהארון. “הרגשנו שחסרה לנו הדרך לומר “סטרייט זה אחלה, אבל גיי זו הדרך”, כתבה החברה האחראית על המרשמלו האישי באתר האינטרנט שלה, “המסר המעוצב מראש הופך את ההצהרה מורטת העצבים הזו להרבה יותר מתוקה”.

Say “Hey I’m gay” with Boomf! from Boomf on Vimeo.

בוידאו נשמעים שני קריינים משוחחים על המסרים השונים המופיעים על קוביות המרשמלו. אחד מהקריינים מנסה לצאת מהארון ואילו הקריין השני קוטע אותו בכל פעם. בסופו של דבר מצליח הגבר לצאת מהארון בעזרת מרשמלו עליו מופיע דגל הגאווה ועליו המילים “אני יוצא מהארון”.

מאחורי הרעיון עומד ג’יימס מידלטון, אחיה של קייט מידלטון, הדוכסית מקימברידג’ ואשתו של הנסיך וויליאם. מידלטון הקים את החברה במטרה לספק אלטרנטיבה לפרחים ושוקולד, ולדבריו הוא צופה הצלחה גדולה למוצר ורווחים נאים לחברה.

אחותו קייט לעומת זאת, מעולם לא הביעה תמיכה בזכויות להט”בים, אך בעלה ומלך אנגליה העתידי, נאם בשנת 2015 נגד בריונות ממנה סובלים להט”בים.

 

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן