fbpx

ילד בן 9 שם קץ לחייו לאחר שסבל מבריונות בעקבות יציאתו מהארון

ג'אמל מיילס בן ה-9 שם קץ לחייו ארבעה ימים לאחר תחילת לימודיו בכיתה ד', לאחר שילדים בבית הספר אמרו לו להתאבד בגלל נטייתו המינית | "כל כך עצוב לי שהוא חשב שזו האופציה היחידה שלו"
גאמלמיילס

ג’אמל מיילס בן ה-9 החל בשבוע שעבר את לימודיו בכיתה ד’ בבית הספר היסודי בדנבר, ארה”ב, לאחר שבמהלך חופשת הקיץ יצא מהארון בפני אימו, ליה פירס.

“היינו בנסיעה ברכב והוא שאל אותי אם הוא יכול לספר לי משהו”, סיפרה ליה בראיון מיוחד שהעניקה לערוץ חדשות מקומי KDVR, “אמרתי לו שכן ואז הוא אמר לי: “אמא, אני הומו”. הסתובבתי אליו וראיתי אותו יושב מכווץ במושב האחורי. הוא היה כל כך מפוחד. אמרתי לו “אני עדיין אוהבת אותך”.

עוד סיפרה אימו של ג’מאל כי הוא שיתף אותה ברצון שלו להתלבש בצורה נשית יותר. “הוא אמר לי שהוא יודע שאני קונה לו בגדים של בנים כי הוא בן, אבל הוא מעדיף להתלבש כמו בנות”.

“הוא רצה לספר לחברים בבית הספר”, הוסיפה, “הוא אמר שהוא ילך לבית הספר ויספר לחברים לכיתה שהוא הומו, כי הוא גאה בעצמו”.

אך ביום חמישי, ארבעה ימים בלבד לאחר פתיחת שנת הלימודים, ג’מאל שם קץ לחייו. אימו, שמצאה אותו מת בביתם בדנבר, טוענת כי התאבד בעקבות בריונות שחווה בבית הספר.

“ארבעה ימים בלבד הביאו אותו למצב כזה, ואני יכולה רק לדמיין מה אמרו לו”, אמרה האם, “הוא סיפר לבתי הבכורה שהילדים בבית הספר אמרו לו להתאבד, אני פשוט עצובה שהוא לא בא אלי. כל כך עצוב לי שהוא חשב שזו האופציה היחידה שלו”.

עוד בנושא:  לראשונה בת"א - רשימה גאה עצמאית בבחירות למועצת העיר

דרך האבדן והחורבן אותו היא חווה, מבקשת ליה להפיץ את המודעות להשפעות ההרסניות של בריונות, מתוך תקווה שאף הורה לעולם לא יעבור את הכאב הזה רק בגלל שהילד שלהם שונה מכל האחרים.

מצד שני, היא אינה מהססת להטיל את האחריות על התלמידים הבריוניים ועל הוריהם.  “אנחנו צריכים לקחת אחריות על מעשי בריונות”, אמרה ליה, “הילד התוקף צריך לקחת אחריות על מעשי הבריונות, כי הוא יודע שזה לא בסדר, הוא הרי לא היה רוצה שמישהו יעשה את זה לו. גם ההורה של התלמיד הנוהג בבריונות צריך לקחת אחריות, כי ברור שההורים מלמדים אותם להתנהג בצורה כזו, או שהם מתייחסים אליהם בצורה כזו”.

בעקבות המקרה שלח המפקח המחוזי על בתי הספר מכתב להורי התלמידים בו נכתב כי המחוז מתגבר את בתי הספר בעובדים סוציאליים נוספים שיעמדו לרשות התתלמידים. עוד מסר המפקח כי הם ימשיכו להציע תמיכה מלאה למשפחתו של ג’אמל.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

2 תגובות

  1. א הגב

    למה אתם לא מפרסמים כתבת מקור?

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן