fbpx

שינויים בבית – חלק מהמאבק שלנו לייצר חיים טובים לילדינו

הכנס השנתי של עמותת תהל"ה יתקיים ביום שישי הקרוב ויעסוק בהתמודדות עם יציאה מהארון במשפחה, הסתגלות לשינויים והכנסת הזהות הלהט"בית אל הבית
תהילה

יציאה מהארון של אחד מבני המשפחה היא תהליך לא פשוט גם עבור ההורים, אשר נאלצים להתמודד עם שאלות ושינויים רבים.

ביום שישי 24.3 תקיים עמותת תהל”ה בפעם השנייה את הכנס השנתי של העמותה, “שינויים בבית”. בכנס, שיתקיים בבית ציוני אמריקה בתל אביב, ייערכו הרצאות וסדנאות בנושא יצירת סביבה בטוחה להורים לילדים וילדות להטב”קים, במטרה להעמיק בהיבטים שונים של שינויים בבית.

הכנס ייפתח בהרצאתה של ד”ר אלונה רודד – סודות ושקרים במשפחה שתעסוק בנושא של סודות ושקרים במשפחה בכלל, ובהקשר הלהט”בי בפרט, תבחן את המחירים ואת הפונקציות של שמירת סודות והסתרת מידע במשפחה.

בחלקו השני של היום יתקיימו סדנאות חוויתיות בנושאי אבני דרך בתהליך היציאה מהארון, הכנסת הזהות והמיניות הלהטב“קית וסדנאות תקשורת ופסיכודרמה.

החלק השלישי של הכנס יכלול הרצאות תיאורתיות שיעלו את השאלות, הלבטים והאתגרים הניצבים בפני הורים שילדיהם יצאו מהארון – כיצד מסתגלים לשינויים שחלים בילדים? איך מחזירים את הביטחון בין ההורים לילדים אחרי היציאה מהארון? מה הגבולות בין אישי, ציבורי ופוליטי בין בני הבית? איך מכניסים את הזהות והמיניות הלהט”בית אל הבית?

“אנחנו נמצאים בתקופה לא קלה באשר ליחס לקהילה שלנו ולילדינו ועתידם כאן בארץ”, מסבירה מירי ביאלר, יו”רית תהל”ה, “בשל כך קיימת חשיבות גדולה במיוחד בימים אלה לנוכחות גדולה במיוחד בכנס, על מנת להנכיח את אמירתנו ואת הצורך והדרישה לעתיד טוב לילדינו. אני קוראת לכם להירשם ולקחת בכנס חלק, כי הוא חלק מהמאבק שלנו לייצר חיים טובים לילדינו”.

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן