fbpx

די סי קומיקס חושפת: גיבור העל סופרמן הוא ביסקסואל

בחוברת הקומיקס שתצא בחודש הבא ייחשף הרומן של סופרמן עם העיתונאי ג'יי נאקאמורה | "היום יותר אנשים יכולים לראות את עצמם בגיבור העל החזק ביותר בקומיקס"
סופרמן2
צילום: DC קומיקס

בתזמון מושלם עם יום היציאה מהארון, שמצוין ברחבי העולם ב-11.10, הודיעה חברת הקומיקס “DC קומיקס” על יציאתו מהארון של אחד מגיבורי העל הוותיקים ביותר בעולם הקומיקס, סופרמן, ועל הרומן החדש שלו שיתרחש בחוברת שתצא לאור ב-9 בנובמבר.

הסופרמן החדש, ששמו ג’ון קנט, הוא בנם של הסופרמן המקורי קלארק קנט ולואיס ליין. בדיוק כמו אביו שהתאהב בעיתונאית לואיס ליין, גם סופרמן הצעיר מתאהב בעיתונאי צעיר ושאפתן, ששמו ג’יי נאקאמורה.

סדרת חוברות הקומיקס “סופרמן: בנו של קאל-אל” עוקבת אחר ג’ון קנט כשהוא הופך לסופרמן החדש של כדור הארץ ומתמודד עם האחריות העצומה המגיעה עם התפקיד. נאקאמורה, העיתונאי בעל השיער בצבע ורוד מסטיק, הופיע לראשונה בגיליון השלישי של הסדרה והפך עבור קנט לכתף להישען עליה כשהעניינים מתחילים להסתבך

הפרטים המלאים של הרומן המתפתח יחשפו רק עם צאת הגיליון בחודש בנובמבר, אבל תמונות מחוברת הקומיקס שפורסמו מציגות את קנט ונאקמורה בנשיקה לוהטת, ובהמשך יושבים יחד על גג בניין גבוה, שרגליהם משתלשלות מהקצה.

צילום: DC קומיקס

כותב הסדרה טום טיילור הסביר שההתפתחות של סופרמן החדש מתיישבת עם הערכים שהדמות תמיד ייצגה – וחשוב מכך, משקפת את חוויותיהם של מעריצי קומיקס רבים.

“הסמל של סופרמן תמיד התבסס על תקווה, על אמת ועל צדק”, אמר טיילור בהצהרה, “היום, הסמל הזה מייצג משהו נוסף. היום יותר אנשים יכולים לראות את עצמם בגיבור העל החזק ביותר בקומיקס”.

טיילור הוסיף וסיפר כי למרות התגובה של מספר “טרולים” ברשתות החברתיות, התגובה לקו העלילה היא חיובית ביותר.

“תמיד יהיו אנשים שישתמשו בנימוק של ‘אל תכניס פוליטיקה לקומיקס’, אבל הם שוכחים שכל סיפור קומיקס שנכתב אי פעם היה פוליטי בדרך כלשהי, סדרת הקומיקס של מארוול האקס-מן הייתה אנלוגיה לתנועה לזכויות האזרח. אנחנו כותבים למען האנשים שקיוו לראות את הסופרמן הזה, ויגידו “הסופרמן הזה הוא כמוני. הסופרמן הזה נלחם על דברים שמעסיקים אותי”.

 

עוד בנושא:  עשתה היסטוריה: שילה ויינברג היא חברת המועצה הטרנסית הראשונה בישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן