fbpx

“כשאנשים רואים אותי הם צריכים להתעמת עם המעצורים שלהם”

"הפכתי את עצמי למייצג יצירתי שנושם ומגיב לסביבה, אני במסע מחקר אל תוך הזהויות שחיות בי, ממלכת אוונגארד לפרחה, מילד ביישן ועד לדיווה בועטת" | אחרי שכבשה שערי מגזיני אופנה בעולם, נונה שלאנט, שנולדה בפורים, מתחילה להעביר סדנאות איפור לכל מי שרוצה להתחבר לצד היצירתי שלו
איפורנונהשלאנט
צילום: עומר געש | איפור גוף: לוקה סאן

עבור רוב האנשים פורים הוא חג של תחפושות ומסכות, שמעניק הזדמנות לצאת מהדמות היומיומית שלנו ולהיות מישהו אחר, או מישהי אחרת, בלי שום עכבות והגבלות, לפחות ליום אחד.

עבור נונה שלאנט, חוקרת זהות דרך איפור אופנה וסטייל, פורים הוא יום מיוחד – זהו היום בו היא נולדה, כמעט בטעות.

“האמת שנולדתי רשמית בפורים 2011. הייתי בטוחה שאני יוצרת לוק לפורים אבל אף אחד לא הכין אותי לחשמל שהיה כשיצאתי מהגבולות של עצמי. אני חושבת שזה הקסם של חג הפורים, למזלי אני חוגגת כל השנה את היצירתיות שלי דרך אופנה ותחפושות”.

אז איפה הגבול?
“באומנות הדראג אין גבול, אפשר וכדאי לצחוק על הכול! להנות מכל הצבעים והמרקמים ולהתחבר לזהויות חדשות בעצמנו. כשאנשים רואים אותי הם צריכים להתחבר לצד הצבעוני שבהם ולהתעמת עם המעצורים שלהם. יש את אלה שמתחברים מיידית ואת אלה שפשוט יתעלמו. אני מרגישה שזהות זה דבר נזיל וכולנו משנים כמה זהויות וכובעים במהלך היום, אם זה הזהות מול ההורים והחברים וזהות אחרת לגמרי בעבודה או בזוגיות.

“בכללי אני לא מתחברת להגדרות, ועם השנים למדתי להכיל ולחגוג את הגיוון שיש בכל אחד כי זה רק מראה שאנחנו יכולים לבחור להיות כל מה שנרצה ושרק אנחנו מצמצמים את הזהות שלנו”.

היצירתיות של נונה שלאנט הייתה קיימת ונוכחת עוד לפני האיפור והדראג.
“במקור אני ממגדל העמק ותמיד הייתי מצייר, נחשבתי לילד ביישן אבל הצליחו להבין שאני אמן דרך הציורים שלי, כיום אני לא מסתפקת בקאנבס והפכתי את עצמי למייצג יצירתי שנושם ומגיב לסביבה, אני במסע מחקר דרך אופנה אלטרנטיבית אל תוך הזהויות שחיות בי, ממלכת אוונגארד לפרחה, מילד ביישן ועד לדיווה בועטת, האומנות שלי נחשפה בעולם במגזינים הכי נחשבים כמו ווג האיטלקי, גלאמור מגזין out וערוץ אופנה בעולם, הפכתי לשגרירה רשמית בעבודה עם משרד התיירות ועיריית תל אביב והכול בגלל שהעזתי לצאת מהקופסה של עצמי. כיום אני מעבירה את המסר בכל הזדמנות, בסיורי אופנה בהרצאות ובפרפורמנס בתאטרון”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

בימים אלו החלה נונה שלאנט במיזם חדש – סדנאות איפור במה המיועדות לכל מי שרוצה לפתוח את הראש ולחגוג את הצד היצירתי שלו. “בקורס איפור הבמה שלי בתאטרון קליפה, אני מפרקת את חוקי הביוטי ומאפשרת לשחק עם כל הדמויות שחיות בנו, הקורס מתאים גם לצלמים ואנשים שרוצים לפתוח את הראש ולהבין יותר”.

צילומים: יחצ בוגרי הקורס בתאטרון קליפה

 

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן