fbpx

עיריית תל אביב מזמינה אתכם להשפיע על ארועי הגאווה בעיר

במסגרת שבוע המעורבות של עירית ת"א, יתקיים הליך שיתוף ציבור במסגרתו ישתתפו חברי הקהילה הגאה תושבי העיר בקביעת אופיים של ארועי הגאווה. "הזדמנות אמתית להשפיע ולקדם אג'נדות ורעיונות שונים ומגוונים"
שיתוףציבור
צילום: באדיבות המרכז הגאה

שנת 2017 מתקרבת לסיומה, וההכנות לקראת אירועי הגאווה 2018 כבר החלו.

במסגרת ההכנות, פתחה עיריית תל אביב-יפו בתהליך שיתוף ציבור שנועד לשמוע את דעתם של חברי הקהילה הגאה המתגוררים בעיר, וללמוד כיצד הם רואים את ארועי הגאווה בעיר.

במסגרת התהליך, יתקיים ביום רביעי הקרוב לראשונה מפגש שיתוף ציבור לחברי הקהילה הגאה תושבי תל אביב יפו.

המפגש, המאורגן על ידי עיריית תל אביב במסגרת שבוע המעורבות של העירייה, הוא חלק ראשון מתוך סדרת פעילויות שמטרתן שיתוף הקהילה הגאה המקומית באופיים ותכנם של אירועי חודש הגאווה בתל אביב.

בעיריה מסבירים כי מדובר בתהליך מקצועי יסודי שיימשך כחודשיים בליווי חברה מקצועית, שהוא חלק מאג’נדה רחבה יותר של העירייה ושל מנהל קהילה לשתף את הציבור בהחלטות ותהליכים בעיר.

התהליך ייפתח במפגש פעילים חגיגי בשבוע המעורבות וימשיך עם שיתוף ציבור דיגיטלי ומפגשים נוספים בינואר, בהם יינתן מרחב השפעה לתושב.ת.

“התהליך הוא הזדמנות עבור חברי הקהילה ליצור הלכה למעשה אירועים בתקופת חודש הגאווה”, מסבירים במרכז הגאה גן מאיר,  “בעוד שבשנים קודמות התהליך היה ארצי ולא התקיים שיח פנים קהילתי בתל-אביב-יפו הפעם תהליך שיתוף הציבור מכוון לקהילה הגאה בתל-אביב-יפו, במטרה לחזק את הקהילה המקומית ואת תחושת השייכות, מתוך רצון ליצור קהילה מקומית מפוארת כפי שהיה בהיסטוריה של העיר”.

לתפיסתו של יניב ויצמן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הגאווה בעירית ת”א, תהליך שיתוף הציבור הוא תוספת משמעותית לחיזוק הקהילה הגאה בעיר.

“השנה יתקיים צירוף תאריכים היסטורי, עשרים שנה למצעד הגאווה התל אביבי במתכונתו הנוכחית, עשור למרכז הגאה שבגן מאיר, שלושים שנים לביטול החוק האוסר על משכב זכר, ועוד ועוד” אומר ויצמן, “השנה מצטרפת לתחושת ההתרגשות גם תוספת משמעותית, אנחנו מתחילים בתהליך של בנייה וביסוס שיח עם הקהילה הגאה בתל אביב-יפו שלה צרכים ייחודיים, התהליך מתחיל בשיתוף ציבור רחב שיעסוק בתכנים, בפורמטים ובגוונים השונים של אירוע הגאווה 2018. החשיבות הגדולה היא בבניית הבסיס לגיבוש של קהילה תל אביבית מקומית. אני קורא לכולם להצטרף ולקחת חלק, זו הזדמנות אמתית להשפיע ולקדם אג’נדות ורעיונות שונים ומגוונים ואני מקווה לראות באירוע קהל רחב ומגוון”.

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

הליך שיתוף ציבור – ארועי הגאווה 2018 | יום רביעי 27/12 בשעה 19:00 | המרכז הגאה שבגן מאיר

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן