fbpx

סרטון הבחירות לנשיאות ברוסיה – צאו להצביע, שלא תתעוררו עם הומו במיטה

סרטון הבחירות ההומופובי לנשיאות רוסיה מזהיר את אזרחי רוסיה כי שאננות והמנעות הצבעה עלולה לגרום לכך שיבחר נשיא שיקדם סובלנות כלפי הומואים | "לכו להצביע, לפני שיהיה מאוחר מדי"
russia_canpaign

קמפיינים של בחירות עובדים בדרך כלל על הפחדה, כאשר האיום נבחר בקפידה בהתאם למסרים אותם מעוניין המועמד נשוא הקמפיין לטפח. הדוגמא האחרונה ממחוזותינו היא סרטון “הערבים נוהרים לקלפיות” של בנימין נתניהו, שהזהיר את המצביעים מפני השתלטות השמאל על הבחירות, מהלך שרבים טוענים שהביא לנתניהו את הנצחון בבחירות.

גם המועמדים בבחירות לנשיאות רוסיה הצליחו לזהות את הפחד העמוק ביותר של אזרחי רוסיה – ההומואים! או כך לפחות הם חושבים. סרטון שהופץ בסוף השבוע האחרון מבקש להראות לאזרחי רוסיה את התוצאות הרות האסון שעלולות להתממש אם לא יצביעו בבחירות – כמו למשל התפשטות הסובלנות כלפי ההומואים במדינה עד כדי הכנסתם לבתי האזרחים.

הסרטון, שעדיין לא ידוע מי עומד מאחוריו, עלה בימים האחרונים לרשתות החברתיות ומאז צבר פופולריות עצומה, והפך את הנושא הלהט”בי לאחד הנושאים החמים של הבחירות לנשיאות, שיתקיימו ב-17 למרץ ברוסיה.

הסרטון מציג גבר ואישה ערב הבחירות, כאשר האישה מכוונת שעון מעורר על מנת לקום בבוקר ולהצביע בבחירות, בעוד בעלה לועג לה ולהשפעה שיש, או יותר נכון אין, לקול שלה.

בהמשך הסרטון אותו אדם מתעורר לבוקר שאחרי הבחירות, ומגלה שהנשיא החדש שנבחר מקדם דברים נוראיים כמו סובלנות כלפי להט”בים, גיוס גברים בגיל העמידה והקצבת זמן השימוש בשירותים.

תחילה הוא פוגש בקצין גיוס בפתח ביתו שמודיע לו כי הוא מגוייס למרות שהוא בן 52, זאת מכיוון שהנשיא החדש העלה את גיל הגיוס, העומד כיום על 60. הצרות נמשכות כשהוא נכנס למטבח בביתו ומגלה גבר הומו יושב ומשייף את ציפורניו, (בעזרת פצירה בצבעי הגאווה כמובן), בעוד אשתו מסבירה לו שעל פי החוק שהעביר הנשיא החדש של רוסיה, משפחות מחויבות לארח גברים הומואים אשר סיימו מערכות יחסים עם בני זוגם.

אם לא די בזה, בהמשך מבקר הגבר בבית השימוש ומגלה שהשימוש בשירותים מוגבל. וכשהוא מתעורר בבהלה, הוא מגלה שהכל היה חלום, אך אז מוצא את עצמו במיטה עם גבר אחר.

בסוף הסרטון מתעורר הגבר ומאיץ באשתו להתעורר וללכת להצביע, “לפני שיהיה מאוחר מדי”.


השחקנים המשתתפים בסרטון הודו כי קיבלו את העבודה מבלי שידעו עבור מי צולם הסרטון.

עוד בנושא:  לראשונה בת"א - רשימה גאה עצמאית בבחירות למועצת העיר

דובר ועדת הבחירות הממשלתית ברוסיה הבהיר שהוועדה לא קשורה לסרטון ולהפצתו, ואילו דובר קמפיין הבחירות של הנשיא ולדימיר פוטין לא הגיב לפניות בעניין, אך עיתונאים רוסים העריכו שמדובר בהפקה מטעם קמפיין הבחירות של הנשיא פוטין או מטעם ועדת הבחירות הרשמית, בהמשך למאמצי הקרמלין לעודד את הציבור לצאת ולהצביע.

“הסרטון המדובר מסית לשנאה נגד קהילת הלהט”ב ברוסיה”, אמרה קסניה סובצ’ק, המתמודדת נגד פוטין בבחירות, “אני מאמינה שמותר לצחוק על הכל ועל כולם, גם על היטלר ועל הומואים. אבל חשיפת הקהילה הגאה לסיכון במדינה הומופובית כמו רוסיה היא לא נושא לבדיחות”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן