fbpx

שר הבטחון במפגש עם ארגוני הקהילה הגאה: “נמשיך לדאוג שכל פרט מקבל שוויון מכל מוסדות המדינה”

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ וח"כ איתן גינזבורג נפגשו הבוקר עם חברי קואליציית ארגוני הקהילה | "נמשיך לקדם את חוק השוויון, כפי שניסינו בכנסת הנוכחית, נמשיך לדאוג לתקצוב לקהילה כפי שעשינו, ונהיה נחושים באכיפה של פשעי שנאה"
קואליצית ארגוני הקהילה במפגש עם בני גנץ
צילום: איתמר שאול

בעוד חודשיים יערכו הבחירות לכנסת, וגם הפעם הנושא הלהט”בי על סדר היום, גם של המפלגות התומכות במאבק הלהט”בי וגם של אלו המתנגדות לו.

קואליציית ארגוני הקהילה הגאה, שהחלה להפגש עם נציגי המפלגות השונות, נפגשה הבוקר עם שר הביטחון ויו”ר ‘המחנה הממלכתי’ בני גנץ, יחד עם ח”כ איתן גינזבורג.

נציגי הקואליציה הביעו תקווה שמפלגתו של גנץ תמשיך להיות כתובת עבור הקהילה הגאה גם בקדנציה הבאה, ולא תיכנע לקולות הקיצוניים שמבקשים לעצור את ההתקדמות הגדולה שנעשתה בשנים האחרונות. בין השאר ביקשו ארגוני הקהילה מגנץ לשמור על משרדי הממשלה האסטרטגיים לקהילה הגאה, לפעול לעיגון כל המענים ללהט”ב בבסיס תקציב המדינה ולמצות כל אפשרות בכדי להעביר את תיקוני החקיקה הנדרשים, שבמשך שנים ארוכות נחסמו על ידי מיעוט להט”בופובי בכנסת.

השר גנץ מצידו הציג את תפיסת המפלגה בנושא שוויון זכויות לקהילה הגאה והבטיח להמשיך לקדם נושאים החשובים לקהילה ובפרט בכל הנוגע לשירות להט”ב בצה”ל.

“אני מודה על המפגש שהוא חשוב לי באופן אישי בכדי להתחבר לצרכים של הקהילה ולהבין אותם לעומק”, אמר יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ, “ערך השוויון הוא אחד מערכי היסוד של ישראל כמדינה וכחברה, ובכוונתי להמשיך לחזק אותו כחלק מעמוד השדרה של “המחנה הממלכתי” – לראות את כל האזרחים, לא משנה במי בחרו, מאיפה באו ומה אמונתם או מינם. כחלק מזה, נמשיך לקדם את חוק השוויון, כפי שניסינו בכנסת הנוכחית, נמשיך לדאוג לתקצוב לקהילה כפי שעשינו, ונהיה נחושים באכיפה של פשעי שנאה. לא פחות חשוב – נמשיך לדאוג שכל פרט מקבל שוויון מהמדינה ברמת הדאגה והאוזן הקשבת בכל הארגונים, המוסדות ומערכת הביטחון”.

ח”כ איתן גינזבורג, שנכח גם הוא במפגש, הדגיש את חשיבות הבחירות הקרובות לקהילה הגאה: “הבחירות הקרובות קריטיות לקהילת הלהט”ב יותר מתמיד, כאשר הכהניסטים והלהט”בופובים קיבלו שטיח אדום מנתניהו שמעוניין להכניסם לכנסת ולממשלה קיצונית בראשותו. אל מולם אנחנו ניצבים איתנים, כפי שהוכחנו מאז שנכנסנו לכנסת. חברי רשימת ׳המחנה הממלכתי׳ פועלים ומחויבים לקהילה הגאה, ולקידום שוויון זכויות מלא ללהט״ב. בשנתיים האחרונות השגנו תקציבים תקדימיים לקידום הקהילה הגאה, שינינו מדיניות ממשלתית ביחס לצרכיה ופעלנו למענה גם בכנסת. עלינו לעשות הכל כדי להמשיך לחתור לשוויון גם בממשלה הבאה”.

עוד בנושא:  מצע לדיון - הרשימה השווה מזמינה אתכן לגבש את מצע המפלגה

צילום: איתמר שאול

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן