fbpx

יושבת ראש חדשה לאיגי – חן אריאלי תחליף את יניב ויצמן

חן אריאלי, מצטרפת לנבחרת ההובלה של איגי ותשמש כיושבת ראש הארגון | "הקהילה שלנו תחת מתקפה, וזו השעה להצטרף לפעולה למען הנוער הגאה בישראל"
חן מאריאלי

חן אריאלי, סגנית ראש העיר ויו”ר אגודת הלהטב”ק לשעבר מצטרפת לנבחרת ההובלה של איגי ותשמש כיושבת ראש הארגון.

חן מחליפה בתפקיד את יניב בנישו ויצמן, מייסד איגי, שמאז קום הארגון היה שותף מוביל להנהגתו כמנכ”ל וכיו”ר. יניב הודיע באוגוסט האחרון על סיום התפקיד אותו עשה במשך שנים בהתנדבות ובמחוייבות עצומה וימשיך לפעול למען איגי במסגרת הועד המנהל.

מאיגי מסרו כי כניסתה של חן לתפקיד היו”ר הינה חלק מתהליך התרחבות של הועד המנהל כולו אליו הצטרפו בשנה האחרונה ובתוך תהליך למידה שלווה גם על ידי ג’וינט ישראל ורדית גרוס, מנהלת מרכז האמנות ארטפורט, עו”ד יהושע גורטלר ממייסדי הקהילה הדתית הגאה וחבר ותיק באגודת הידידים של איגי, נעם שאולסקי שניהל את כלל פעילות תחומי הרוחב באיגי, ליאנה מירום-אסיף, סמנכ”לית איגי לשעבר והיום שליחה ראשית של הסוכנות היהודית בניו יורק ועופר יהודה שהוביל את תוכניות המנהיגות ואת כלל הפעילות בבתי הספר באיגי לאורך שנים.

“הקהילה שלנו תחת מתקפה, וזו השעה להצטרף לפעולה למען הנוער הגאה בישראל”, אמרה חן אריאלי, “אין משימה חשובה וגדולה מזו בתקופה בה אנחנו נמצאים במדינה. בנות ובני הנוער הם העתיד שלנו והם התקווה, ובמציאות בה כוחות של חושך מאיימים על עתידם אני גאה להצטרף להנהגת איגי שלא מפסיקה לרגע ליצור עולם בטוח וטוב יותר עבורם – תודה גדולה לחברי יניב ויצמן שהקים את איגי ובנה מפעל חיים של חינוך, של ערכים ושל קהילה חזקה. זכות גדולה להמשיך בדרך החשובה הזו”.

“קשה לתאר במילים את תרומתו של יניב לקהילה הגאה כולה ולהתפתחות העצומה של איגי כארגון מרכזי ומשמעותי בה”, מסר עופר נוימן, מנכ”ל איגי, “הדרך של הקהילה בעשרים השנים האחרונות לא הייתה נראית אותו דבר לולא היוזמה, החזון ויכולת הביצוע של יניב. אני מאחל לחן, לאיגי, ולקהילה כולה שנמשיך לפרוץ חומות ותקרות זכוכית. חן היא אחת המנהיגות המשמעותיות ביותר של הקהילה הגאה, היא חלק ממשפחת איגי כבר שנים ואנחנו מאושרות ומאושרים שהיא מצטרפת באופן רשמי להנהגה של הארגון והעשייה”.

עוד בנושא:  בג"ץ קבע פה אחד: על המדינה לרשום זוגות נשים כאמהות בתעודות הלידה של ילדיהן המשותפים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן