fbpx

הכירו את מלכות הדראג החדשות מב”ש

בסוף השבוע האחרון הסתיים המחזור הראשון של ביה"ס לדראג בהנהלת סלין לה דיווין, ושבע מלכות חדשות יצאו לצבוע את הדרום והעולם בצבעי הקשת
צילום: ענבר ברדה
צילום: ענבר ברדה

ביום שבת, בדיוק בזמן שהדרום צבע עצמו אדום והמוני אוהדים נרגשים יצאו לחגוג ברחובות (בכל זאת, מהרעש לא היה אפשר להתעלם), התקיים אירוע היסטורי לא פחות- לידתן ויציאתן לאור של שבעת מלכות דראג חדשות.

בשבת האחרונה הועלה מופע הסיום של מחזור א’ של בית הספר לאמנות הדראג בבאר שבע. בית הספר בהנהלת מלכת הדראג האגדית והבלתי מעורערת של באר שבע והדרום- סלין לה דיווין, הכשיר אתמול שבע מלכות דראג מהממות, כשאחת מהן ביו קווין מהממת. כדאי שתתרגלו לשמות הדיוות החדשות כי עוד תשמעו עליהן רבות – ביאנקה צלולייט, סיטל, פלור דה-להור, מסעודה דה לה פונטיין, קריסטינה פוקס, פרימוורה ונאנסי דלידה.

הערב החל בשרשרת שירים בהן לקחו חלק שש תלמידות והמורה. כצופה שעקב אחר מופעיהן של הדיוות בעבר (גם מופע אמצע התקיים), ראו כבר מהרגע הראשון את השיפור הניכר בביצועי התלמידות. רמת הדיוק במימיקה של הפה, צעדי הריקוד המרשימים וההליכה על העקבים כל אלו תוך תנועות נשיות מעוגלות וזורמות שסחפו את הקהל והעניקו לו הופעה שיזכור לעוד ימים רבים.
הערב המשיך למחווה לזמרות במסגרת מאש-אפ. כאן זכתה כל תלמידה להופיע לבדה על הבמה, כאשר המורה סלין יושבת ומחווה דעה ותומכת תוך כדי (גם כשהיא לא מדברת היא יודעת להביע את עצמה טוב מאוד).

לאחר הפסקה קצרה, הגיע הרגע המיוחל, הבנות זוכות לרגע התהילה שלהן ועולות בזו אחר זו. כל אחת עם השמלה, האיפור, החיוך והדחף לטרוף את הבמה ולכבוש את לב הקהל. גם כאן ניתן היה לראות שהתלמידות למדו דבר או שניים לאורך הקורס ונתנו ביצועים מרגשים ומרשימים לשירים.

יש לציין את הדיג’יי של הערב, דניאל מריומה, שביצע (כמו תמיד) את העבודה וידע לחמם ולהלהיב את הקהל גם בקריינות וגם בתזמון המוסיקלי.

ביתספרלדראגבש2

צילום: ענבר ברדה

בית הספר, שלו זה המחזור הראשון, החל לפני כשלושה חודשים. במסגרת הלימודים, שהתקיימו בפאב “ביאליק 26” שסייע ותמך בארגון והקמת בית הספר, למדו התלמידות איפור, פיאות, מימיקה, קיפולים, הליכה על עקבים, סטנד-אפ, בניית דמות וגם על ההיבט העסקי שבדראג פרפורמנס. את השיעורים העבירו מלכות דראג מנוסות וותיקות ששמחו לחלוק מניסיונן ולסייע לדיוות החדשות להתממש. התלמידות קיבלו גם ערכת איפור, הנחות והטבות בחנויות איפור וביגוד לדראג המתחילה (והמתקדמת).

עוד בנושא:  מלאכים באמריקה חלק ב' – אירוע תיאטרוני נדיר

גם יומיים אחרי, השיח סביב המופע עדיין חי ובועט, הצופים ממשיכים לציין כי בתחושתם זכו לחוויה היסטרית והיסטורית. גיל נווה, הלא הוא גלינה פור-דה-ברה, הראשון להקים בית ספר לדראג לפני שנים כתב בפייסבוק: “הלב שלי התרחב הערב כל כך: הייתה לי הזכות להיות הערב במופע הסיום של בית הספר לדראג בבאר שבע שהקימה אחותי היקרה סלין לה דיווין שעשתה פלאים והקימה קבוצה מופלאה של מופיעות מוכשרות, יפהפיות ואנרגטיות, שכבשו את הבמה בסערה. כשלקראת סוף המופע הכריזה אחת הצופות “יש אליפות” וכל הקהל הריע, וחזר להריע עוד יותר למלכות הטריות, זה לא הרגיש סוריאליסטי, זה הרגיש כמו קהילה שגאה כל כך – ובצדק – בעיר שלה. כל הכבוד למופלאות החדשות וכל הכבוד לסלין, שעשתה את הבלתי נתפש והראתה שבאר שבע היא מקום לגאווה ולאמנות הדראג”

בנימה אישית אסכם ואומר- המופע חיזק את מה שרבים כבר יודעים, התרבות הלהט”בית הגאה קיימת בכל מקום ואני שמח שנפלה בחלקי הזכות להיות עד להיסטוריה בהתהוות.

מזל טוב לדיוות החדשות- צאו לכבוש את העולם- מגיע לכן!

צילום: ענבר ברדה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן