fbpx

הבית הפתוח בירושלים: מתנגדים לנאומו של רוברט ג’פריס בטקס העברת שגרירות ארה”ב לירושלים

השתתפותו של הכומר רוברט ג'פריס בטקס העברת שגרירות ארה"ב לירושלים זוכה לביקורת מצד הקהילה הגאה בעיר, זאת בשל התבטאויותיו הקשות נגד הקהילה הגאה | "הדברים של ג'פריס אינם יכולים לעבור בשתיקה"
צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב
צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

הבית הפתוח לגאווה וסובלנות בירושלים פרסם הודעה בה הביע את התנגדותו להשתתפותו של רוברט ג’פריס בטקס העברת השגרירות האמריקאית לירושלים, שיתקיים היום אחר הצהרים.

הכומר רוברט ג’פריס נודע במשך שנים בשל אמירות קיצוניות נגד בני דתות אחרות ומיעוטים. בין התבטאויותיו נגד קהילת הלהט”ב טען שהומוסקסואליות היא סטייה המאפיינת “אנשים מהסוג הגרוע ביותר”, ושחברי הקהילה ההומואים “עוסקים בפעולות האיומות ביותר”. עוד טען כי רוב עבירות המין נגד ילדים נעשות על ידי גברים הומוסקסואלים וביסקסואלים.

“אנו מגנות בכל תוקף את השתתפותו של רוברט ג’פריס בטקס העברת השגרירות האמריקאית לירושלים”, אמר ערן גלובוס, יו”ר הבית הפתוח, “קשה לסכם את הקריירה העשירה והמקצועית של ג’פריס בהפצת שנאה ובורות – נזכיר רק את קריאתו לפעילים למען נישואים להט”בים “אקטיביסטים של פדופיליה” ולקהילה הגאה “סוטים מתועבים”.

עוד בהודעה אמר יו”ר הבית הפתוח כי הקהילה הגאה בירושלים מצפה להתנגדות נרחבת מצד כל מי שרואה עצמו כידיד הקהילה.

“מר ג’פריס – שבעים פנים לירושלים”, נכתב בהודעה, “ואף אחד מהם אינו בדמותך. ההתנגדות אליך ולדברים הביזיוניים שלך צריכה להישמע היום מכל קצוות הקשת הפוליטית בירושלים ובמדינה. לא משנה מה עמדתכן – בעד או נגד העברת השגרירות – הדברים של ג’פריס אינם יכולים לעבור בשתיקה. סמוך כל-כך לפתיחת חודש הגאווה, אנו מצפים לקול נחרץ של כל מי שרואה בעצמה ידידת הקהילה הגאה וקול לציבור הפלורליסטי בעיר ובכלל”.

התנגדות להשתתפותו של ג’פריס במעמד פתיחת השגרירות בירושלים הגיעה גם מצד מפלגתו של טראמפ. מיט רומני, לשעבר המועמד הרפובליקאי לנשיאות ארה״ב, קרא לבטל את השתתפותו של ג׳פריס בטקס ואמר כי מדובר ב”קנאי דתי” המסית נגד מיעוטים דתיים. “אדם כזה לא צריך להוביל את התפילה במעמד פתיחת השגרירות בירושלים״, אמר רומני, שמתמודד בימים אלה על מושב בסנאט מטעם מדינת יוטה.

עוד בנושא:  'שבויות במשחקי גברים'

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן