fbpx

הבית הפתוח במכתב תודה לאבי מעוז: “עבור פועלך להעלאת הנראות של מצעד הגאווה בירושלים”

אין כזה דבר פרסום רע - היו"רים המשותפים של הבית הפתוח בירושלים שלחו לח"כ אבי מעוז מכתב תודה בו הודו לו על הגדלת הנראות של מצעד הגאווה בירושלים | "בזכותך יכולנו לגייס עוד כאלף תורמים ותורמות למען מצעד הגאווה והסובלנות הקרוב"
מכתבתודהאבימעוז2

אם יש רגע אחד שחבר הכנסת אבי מעוז היה בטוח שהוא לא יזכה לראות בחייו, זה הרגע בו הוא יקבל מכתב תודה והוקרה מהבית הפתוח לגאווה וסובלנות בירושלים, שמודה לו על תרומתו לנראות הגאה.

אבל כשאבי מעוז בחר לעצמו את המלחמה בקהילה הגאה כאג’נדה, הוא הכניס את עצמו למאבק אל מול קהילה חזקה, נחושה ובעיקר יצירתית.

אחרי שפתחו קרן תרומות על שמו של אבי מעוז, שהצליחה לאסוף תרומות בסך של כ-100 אלף שקלים, חברי הבית הפתוח החליטו שהגיע הזמן להודות לאבי מעוז ושלחו לו את מכתב התודה.

“בהיותך נבחר ציבור המשמש את הכלל, רצינו להביע את רחשי ההערכה שלנו עבור פועלך להעלאת הנראות של מצעד
הגאווה והסובלנות בירושלים בקרב הציבור בישראל”, נכתב במכתב החתום על ידי היו”רים המשותפים של הבית הפתוח, יונתן ולפר ונעם יבין, ” אין ספק כי ישנם ציבורים שלמים בישראל שהלהט”ב בתוכם לא היו זוכים לדעת כי יש קהילה הממתינה לקבלם בזרועות פתוחות, לולי העבודה הקשה שלך בהעלאת המודעות לקיומן של התארגנויות להט”ביות שוחרות שלום, אהבה וחופש במדינת ישראל.

לסיום, הזמינו היו”רים את חבר הכנסת מעוז להשתתף במצעד הגאווה והסובלנות.

“בזכותך יכולנו לגייס עוד כאלף תורמים ותורמות למען מצעד הגאווה והסובלנות הקרוב. אנא ראה מכתבנו זה הן כהזמנה אישית להשתתף במצעד הגאווה והסובלנות, והן כהבהרה חד משמעית כי המצעד בירושלים יתקיים איתך או בלעדיך”.


“התבטאויותיו של ח״כ אבי מעוז הביאו אלינו בבית הפתוח בירושלים מבול של תמיכות מרגשות בחודש האחרון”, הסביר אלון שחר, מנכ”ל הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות, ” כשפתחנו את הקרן על שמו הבטחנו לשלוח מכתב הוקרה והערכה לאור התרומות הרבות שהגיעו. היום עשינו זאת. התרומות שהגיעו לקרן בחודש האחרון מוכיחות שוב ושוב כי ציבור ענק בישראל חפץ בירושלים סובלנית, שוויונית ודמוקרטית, וכמובן תומך במצעד הגאווה והסובלנות בירושלים. המצעד הקרוב יצעד ב-1 ביוני 2023 ברחובות ירושלים ואנחנו מזמינים את כל הציבור, כולל ח״כ אבי מעוז, להשתתף במצעד”.

אין ספק שאבי מעוז הוא אדם בעל דעות מסוכנות ושבכוחו ויכולתו להזיק לקהילה הגאה. אבל הפעולות של הבית הפתוח עושות בדיוק את הדבר שהקהילה זקוקה לו בימים אלו – מכניסות את האדם החשוך הזה לפרופורציה, מגדירות מחדש את התוצאות של הפעולות שלו ומעניקות לנו סיבה לחייך ולהיות אופטימיים.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. נעמה הגב

    ענק. גאונים

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן