fbpx

אחרי 12 שנים – בר האוויטה נסגר

Don't cry for me Argentina - הבר התל אביבי המיתולוגי הודיע הערב על סיום פעילותו. במהלך חודש יולי מתוכננים ערבי פרידה מיוחדים עד לסגירה הסופית בסוף חודש יולי, ואולי אף פתיחה מחודשת במקום ובזמן אחר
אויטה4
צילומים: באדיבות אוויטה

“אוויטה” תל אביב, בר הגייז הפופולארי והוותיק, מסיים את פעילותו לאחר 12 שנים. הבר שהיה פתוח מידי ערב והיווה מוקד מפגש לגייז מהארץ ולתיירים מרחבי העולם, החל את פעילותו בשנת 2004 ובכל שנה התחדש והפך למותג הגאה הבולט בישראל ומוקד לתיירות גאה מכל העולם.

ההחלטה לסגור את הבר אחרי 12 שנות פעילות התקבלה על ידי הבעלים, לאחר שתם חוזה השכירות של הבר ברחוב יבנה בת”א. יחד עם זאת, הבעלים אינם שוללים את האפשרות שהאוויטה תחזור בשלב כלשהו במקום אחר, אותה הגברת בשינוי אדרת.

“רחוב יבנה לא יהיה אותו דבר בלעדייך”, כתב שי רוקח בפוסט בפייסבוק בו נפרד מהבר, “שאני אעבור ברוטשילד התחושה תהיה שונה, אני אחפש אותך, איפה את? איפה את? את לא נעלמת לנו, אוויטה אהובה, את מרכיבה עשרות אלפי רגעים בלבבות של אנשי הקהילה בארץ ובעולם , רגעים מרגשים של אהבה”.

evita

“אחרי 12 שנים צריך לשנות, להפתיע ולעדכן”, כתב יגאל רענן, שהתמודד בימים האחרונים עם השמועות בדבר סגירת הבר, “לא,לא. ממש לא עצב ודמעות. נוסטלגיה. לכל כך הרבה אנשים יש את הסיפורים שלהם והחוויות שלהם מהאוויטה ובוודאי שגם לי. אז כמו שאומרת הקלישאה, כל סוף הוא התחלה. ואנחנו בהחלט מתחילים משהו חדש. נשוב בקרוב להפתיע אתכם”.

לפי התכנון, חודש יולי יהיה החודש האחרון בו יפעל המקום. במשך כל ימי השבוע יתקיימו הערבים הקבועים שליוו את המקום בתקופה האחרונה, יחד עם ערבי פרידה מיוחדים לקראת הסגירה. באוויטה מתכננים חודש גדוש בפעילויות פרידה המהוות מחווה מצד אושיות הסצנה לאוויטה. צוות המקום מכריז על סגירתו. אך מתחייב בפני קהל הבליינים הוותיקים של המקום שבקרוב צפויות הפתעות חדשות שירעידו את חיי הלילה של העיר.

חלק בלתי נפרד מחיי הקהילה

אוויטה היוותה חלק בלתי נפרד מחיי הקהילה הגאה עם ערבי קונספט מוצלחים מידי לילה ולמשך שנים, תערוכות, שיתופי פעולה עם ארגוני הקהילה, אמנים והפקות שהיו אבני יסוד בחיי הקהילה הגאה.

במשך השנים הפכה “אוויטה” לפורצת דרך בחיי הלילה הגאים ובכלל, אם ביצירת תכנים מובילים, מופעים של אומנים מובילים מהארץ ומהעולם, תערוכות אומנות, ערבי דראג שהצמיחו את “פאות קדושות”, ערבי אירוויזיון בכיכובם של פיני זילבר ולהקת היורופאלש, ערבי מחווה לאומנים כגון: דנה אינטרנשיונל, ריטה, שירי מימון, צביקה פיק, חנה לסלאו, חני נחמיאס, מרגלית צנעני, ציפי שביט ועוד.

עוד בנושא:  נערה בת 18 נורתה למוות בגליל על רקע נטייתה המינית

אוויטה3

במהלך השנים הפך המקום למותג הזוכה להערכה והכרה מצד אומנים מובילים כשפתח את שעריו למופעי פריצה של זמרים בולטים, מופעי בכורה של נציגי האירוויזיון שחפצו בתמיכת הקהילה הגאה, חברי כנסת כדוגמת ציפי לבני, מירי רגב, זהבה גלאון ועוד, שזיהו את הפוטנציאל הקיים ופקדו אותו כשהם מצוידים במסרים לקהילה הגאה על כל גווניה ובכלל.

אויטה

אוויטה יזמה הפקות ענק חיצוניות, החל ממשאיות האוויטה לאורך מצעדי הגאווה בתל אביב והמופע המרכזי, ועד למסיבת הגאווה הגדולה שמתקיימת מידי שנה בפארק המים בשפיים. כמו כן אחראי המקום על כמה משירי הגאווה שהפכו ללהיטים – ביניהם “מלכת השושנים” בביצועה של עדן בן זקן ששימש כהמנון הגאווה של המקום בשנת 2015 והפך ללהיט לאומי, והשיר “קצפת עם תות” בביצועו של דודו אהרון שנבחר להמנון הגאווה הרשמי של אוויטה לשנת 2016.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן