fbpx

שחקני הבימה עושים כבוד לתרבות הגאה

בוצ'ות ואוחצ'ות, נהג מונית ונהגות משאית, וגם נשיקה לוהטת בין רן דנקר ליגאל שדה. שיתוף הפעולה ההיסטורי בין המרכז הגאה לתאטרון הלאומי הגיע אתמול לשיא
הבימה
צילום: באדיבות המרכז הגאה גן מאיר

אירועי פסטיבל התרבות הגאה של המרכז הגאה גן מאיר ת”א הגיעו אתמול לשיא במופע שיתוף הפעולה עם תאטרון הבימה.

לציון שיתוף הפעולה העלה תאטרון הבימה מופע מיוחד וחד פעמי  לכבוד שבוע הגאווה, בבימויה של דנה דבורין ובהשתתפות מיטב שחקני הבימה: רן דנקר, איילת רובינסון, טל קלאי, נורמן עיסא, אושרת אינגדשט, יגאל שדה, מיטל נוטיק, אלכסה לרנר וניל משען.

במופע, בסגנון המשלב מוסיקה, הומור ואווירה קברטית תקופתית מכיל קטעי משחק ושירה שונים, המתארים מצבים שונים מחייהם של חברי הקהילה הגאה בת”א. בין שאר הנאמברים ששולבו במופע איילת רובינסון כלסבית יוצאת מהארון בפני נהג מונית, נורמן עיסא שמסביר מה מרגיש אב מודאג כשבנו יצא מהארון, ורן דנקר ששר שיר על אתרי ההיכרויות, ובירר עם הקהל האם הוא ממוקם או נייד, וכמה מצוייד, כולל נשיקה לוהטת ומפתיעה בסופו.

רציתי רק נשיקה

רציתי רק נשיקה

צפייה בקברט הגאה הלאומי הראשון בתאטרון הבימה היא ציון דרך נוסף במעבר של התרבות הגאה אל המיינסטרים, המשלב גם מעט ביקורת לא אופיינית לעולם התיאטרון המסחרי בו שחקנים עדיין חוששים לצאת מהארון כדי לא לפגוע בקריירה שלהם.

שיתוף הפעולה בין המרכז הגאה לבין התאטרון הלאומי הוא מהחיבורים האלו, שברגע שהם קורים מיד חושבים ‘איך לא עשו את זה קודם?’
“גם תאטרון הבימה וגם הקהילה הגאה הן שתי ישויות מרכזיות בעיר ת”א”, אמרה חברת מועצת העיר אפרת טולקובסקי בתחילת המופע החגיגי, “והחיבור ביניהם טבעי. אני מקווה שהחיבור בין השניים יוביל להזנה הדדית של שני הגופים ולשיתופי פעולה ממושכים”.

במסגרת שיתוף הפעולה יעלה המופע פעם נוספת, הפעם בתאטרון הקובייה במרכז הגאה, במסגרת פסטיבל תרבות גאה בסימן נשים. אין ספק שלראות את הקאסט המכובד על בימת המרכז הגאה זו היסטוריה בפני עצמה. מומלץ!

כוכבי הבימה במרכז הגאה | יום שני 30.5 בשעה 22:00| כרטיסים באתר המרכז הגאה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן