fbpx

שווה את הקלוריות – פופ אפ מכירת סופגניות תרומה לבית דרור

דוכן מכירת הסופגניות של בית דרור ו-cookies monster בדיזינגוף סנטר יקיים מכירה של מארזי סופגניות לחג שכל הכנסותיה יועברו כתרומה לבית דרור
ביתדרור חנוכה

חג החנוכה יתחיל היום עם הדלקת נר ראשון, ועם ביס ראשון מתוק וטעים מסופגנייה רכה. אם עדיין לא הספקתם להצטייד במלאי סופגניות לקראת החג, בשלושת הימים הקרובים יש לכם אפשרות לרכוש סופגניות טעימות ואיכותיות ולהכניס עוד קצת אור לבית דרור ולנוער הגאה בישראל.

במסגרת שיתוף פעולה של בית דרור עם דיזינגוף סנטר, יופעל בימים ראשון עד שלישי דוכן מכירת סופגניות של cookies monsters. הדוכן יופעל על ידי הנערות והנערים של בית דרור כאשר כל ההכנסות מהמכירה יועברו כתרומה לבית דרור.

“הרמנו יום אחד של מכירה בשבוע שעבר בפלורנטין”, מספרת יעל סיני, מנהלת בית דרור, “היה ממש מרגש, שתי נערות מבית דרור הגיעו לסייע ולמכור את הסופגניות, בשבילן זו גם התנסות מדהימה בעבודה ומכירה. התגובות הן מדהימות, כמעט לא עברו אנשים שלא עצרו, התעניינו ורכשו סופגניות. בשבוע הזה נמשיך למכור בדיזינגוף סנטר ואני מזמינה את כולם להגיע לרכוש ולתרום”.

“שמעתי על בית דרור והתאהבתי במקום, שנותן מחסה לבני נוער שמצאו את עצמם ללא קורת גג רק בשל הנטייה המינית שלהם או הזהות המגדרית”, מסביר היזם יוסי בסון, “הרמנו דוכן, מנכ”ל דיזינגוף סנטר אלון פילץ תרם לנו באהבה מקום, ובימים ראשון עד שלישי תתקיים מכירה של מארזי סופגניות למען בית דרור, המקום יופעל על ידי נערות ונערים של בית דרור”.

המכירה תתקיים בדיזינגוף סנטר, בתאריכים 28-30.11.21 בין השעות 10:00-20:00 בבניין A בקומה 1. ניתן להתקשר לטלפון 0534265502 ולבצע הזמנות מראש גם ליתר ימי החג וגם לימי המכירה עצמה עבורכם, עבור קרובי משפחה ולמקומות עבודה.

בית דרור הוא קורת גג לנוער להט”בי בסיכון. בית דרור נותן מענה לכ-80 בני נוער להט”בים מגילאים 12-18. בני הנוער מגיעים מרקעים מגוונים – מגדר, נטייה מינית, דת ומצב סוציו-אקונומי; חלקם על רקע משבר רגעי וחלקם לאחר הזנחה ארוכה וממושכת. בית דרור נותן מענה זמני עד שלושה חודשים ומציע בין היתר טיפול פרטני וקבוצתי, מסגרת לימודית וכן התערבות משפחתית. המסגרת שייכת לרשת המענים של רשות חסות הנוער של משרד הרווחה ומתופעלת על ידי עמותת “אותות-דלת לחיים חדשים”.

עוד בנושא:  אהבה שווה - תערוכת צילומי זוגות להט"ב ביום חתונתם

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן