fbpx

צפו: מיס ישראל זכתה במקום השלישי בתחרות מיס טראנס סטאר 2017

בתחרות שנערה בסוף השבוע בברצלונה זכתה מיס טרנס תאילנד בתואר מיס טרנס סטאר אינטרנשיונל. הנציגה הישראלית אליאן נסיאל הגיעה למקום השלישי וזכתה בתואר סגנית שניה
22425708_10210708299759817_1261327908_o

הישג מרשים למלכת היופי הטרנסית של ישראל, אליאן נסיאל, בתחרות מיס טרנס סטאר העולמית.

נסיאל, בת ה-20 הגיעה למקום השלישי מתוך 24 מתחרות בתחרות העולמית. את המקום הראשון קטפה מיס תאילנד.

״אני מאד גאה באליאן שהלילה קיבלה חותם שהיא בין שלושת הנשים הטרנסיות היפות בעולם”, אמרה קים לוי, מפיקה ותפה של תחרות היופי לטרנסיות בישראל, “זה כבוד גדול והזדמנות מצויינת לומר תודה ענקית לצוות שארגן את התחרות בישראל – מור ויטל ומאי לי, וכמובן תודה לכל האנשים שבאו והתנדבו על מנת שכל זה יצא לפועל”.

תחרות “מיס טרנס סטאר אינטרנשיונל” התקיימה בסוף השבוע האחרון בברצלונה. בחלק הראשון של התחרות, שהתקיים ביום חמישי, 5.10.17, הוצגו מועמדות בשמלות הלאומיות של המדינה אותן הן מייצגות. החלק השני והמכריע של התחרות נערך במוצ”ש, במסגרתו הוצגו המועמדות בשמלות ערב.

אליאן נסיאל, בת 20 מבת ים, נבחרה למלכת היופי הטרנסית של ישראל 2017 במסגרת מיונים ואודישנים שערך ועד עמותת “ביחד” לקידום מעמד הטרנס בישראל. את צעדיה הראשונים על המסלול עשתה נסיאל בתצוגות שונות הקשורות לקהילה הגאה. אל התחרות היא הגיעה במקרה, דרך מודעה שראתה בעמוד הפייסבוק של קים לוי ומור ויטל, חברות ועד בעמותת “ביחד”.

ההישג של נסיאל מצטרף להישג נוסף של ישראל בתחרות, לאחר שבשנה שעברה, שהייתה השנה הראשונה בה השתתפה ישראל בתחרות,  זכתה תאלין אבו חנא בתואר הסגנית הראשונה של התחרות.

צפו בתחרות המלאה:

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן